ارومیه؛

جمعه ورزشی شاد در ارومیه با دوچرخه سواری همگانی

بمناسبت گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت معصومه( س) و آغاز دهه کرامت همایش بزرگ دوچرخه سواری همگانی در ارومیه برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، بمناسبت گرامیداشت سالروز ولادت خجسته حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت بیش از 200 نفر از شهروندان ارومیه ای علاقمند به ورزش و سلامتی از ساعت های اولیه صبح روز جمعه 15 مرداد ماه رکابزنان به میدان امام حسین( ع) آمدند تا در فضایی شاد و پرنشاط توام با سلامت جسمی و روحی در همایش دوچرخه سواری همگانی شرکت کنند.

این همایش باشکوه که به همت گروه توسعه ورزش همگانی و تفریحی حوزه معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری و اداره ورزش و جوانان ارومیه ساعت 8.30 روز جمعه آغاز شد، جلوه های زیبایی از مشارکت مردم در سلامت عمومی به نمایش گذاشته شد.

رکابزنان در این همایش پس از طی مسیر خیابان های مدنی، عطایی، امام خمینی(ره)، میدان انقلاب و خیابان کاشانی خود را به محوطه مجموعه ورزشی تختی ارومیه رساندند تا در مراسم اختتامیه و قرعه کشی جوایز نیز شرکت نمایند.

عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان در این همایش با تبریک میلاد خجسته حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت ضمن تاکید بر اهمیت ورزش های همگانی گفت: برای دستیابی به جامعه ای سالم و به دور از هرگونه بیماری و ناهنجاری اجتماعی، مهمترین گام پرداختن به ورزش های همگانی است.

چمن گلی افزود: خانواده های سالم و ورزش دوست می توانند زمینه توسعه پایدار سلامتی جامعه را نیز فراهم نمایند و از این رو بر اساس شعار محوری سال 95 معاونت ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، هر ایرانی 3 روز در هفته با 45 دقیقه ورزش می تواند گام بلندی را بسوی سلامتی و نشاط در زندگی بردارد.

دکتر چمن گلی در خاتمه گفت: در طول سال همایش ها و برنامه های مختلف ورزش همگانی را در سراسر استان برگزار خواهیم کرد که یکی از مهمترین آنها همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در ارومیه خواهد بود که 100 دستگاه دوچرخه بعنوان جایزه ورزشی به علاقمندان به ورزش اهدا خواهد شد.

وی اجرای طرح ورزش همگانی در پارک ها را بکی از اقدامات موثر توسعه و تعمیم ورزش در یین مردم جامعه دانست و از اجرای چند طرح تخصصی و علمی در راه سلامت محوری با ورزش در آینده نزدیک خبر داد.

چمن گلی در خاتمه افزود: در طی ایام دهه ورامت همایش دوچرخه سواری مشابهی برای بانوان عزیز برگزار خواهد شد که جزئیات آن بنوقع ازلاع رسانی می شود.

در پایان این همایش که با اجرای برنامه های هنری نیز همراه بود به قید قرعه به 8 نفر دوچرخه ورزشی اهدا شد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: ورزش ، دوچرخه ، همگانی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.