ترامپ شبانه به جنگ اوباما رفت/ حمله توئیتری نامزد جنجالی به رئیس‌جمهور آمریکا

دونالد ترامپ در واکنش به اظهارات اخیر باراک اوباما درباره او، ادعاهای جدیدی را مطرح کرد.

ترامپ شبانه به جنگ اوباما رفت/ حمله توئیتری نامزد جنجالی به رئیس‌جمهور آمریکا
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پولیتیکو، «دونالد ترامپ،» نامزد جنجالی جمهوریخواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در یک جنگ توئیتری شبانه، اظهارات اخیر اوباما را رد و سخنان جدیدی در خصوص تقلب در انتخابات و تأمین بودجه برای تروریست ها مطرح کرد. 

باراک اوباما در کنفرانس خبری روز پنج شنبه به ادعای تحویل 400 میلیون دلار پول نقد به ایران به عنوان باج، که ترامپ مطرح کرده بود، واکنش نشان داد و ادعای تقلب در انتخابات از سوی ترامپ را «مضحک» خواند. اوباما همچنین گفت ترامپ باید یاد بگیرد «مثل یک رئیس جمهور رفتار کند.»

رئیس جمهور آمریکا در خصوص مسئله پرداخت 400 میلیون دلار به ایران گفت: «در این جا با حاشیه سازی در خصوص مسئله ای روبه رو هستیم که در ماه ژانویه خاتمه پیدا کرده است. این معامله مخفیانه نبوده است و ما به طور صریح در خصوص آن اطلاع رسانی کردیم. برایم جالب است که چرا دوباره این مسئله، داستان جدیدی را رقم زده است.»

بنابر این مطلب، خلاف اظهارات موبه مو و شفاف اوباما، نامزد جمهوری خواهان، پنج شنبه شب، ادعاهای خود را دوباره تکرار کرد. ترامپ در حساب توئیتری خود نوشت: «اوباما از پاسخ به یک سری سوالات، طفره می رود. اگر من رئیس جمهورتان شوم، از پاسخگویی به چنین پرسش‌هایی طفره نمی روم.»

نامزد جمهور خواهان، طی روزهای گذشته، بارها ادعا کرده که فیلم تحویل پول به ایران را دیده است؛ اما اعضای ستاد خود او می گویند چنین ویدئویی وجود خارجی ندارد. 

ترامپ همچنین دوباره ادعا کرد در انتخابات ریاست جمهوری، علیه او تقلب خواهند کرد. وی حتی ادعا کرد دموکرات ها هم با تقلب علیه «برنی سندرز،» کلینتون را در دور مقدماتی پیروز کردند.
ترامپ در حساب توئیتری خود نوشت: «رئیس جمهور اوباما باید از گردهمایی ملی دموکرات ها بپرسد چه طور علیه برنی تقلب کردند.»

ترامپ این مطالب را بعد از این مطرح کرده است که اوباما با قدرت، ایده تقلب در انتخابات را رد کرد. اوباما گفت: «معلوم است که در انتخابات، تقلب نخواهد شد. با هیچ عقل سالمی جور در نمی آید و مطمئنم کسی این حرف را جدی نمی گیرد.»

این نامزد حاشیه ساز، سیاست خارجی و اقتصادی اوباما را نیز زیر سوال برد و گفت: «او به ما داعش داده است» و «بدترین آمار و ارقام اقتصادی، بعد از رکود بزرگ» مربوط به دوره اوست. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
ترامپ=هیتلر قرن 21
آخرین اخبار