درخواست تروریست ها برای مبادله اسرای خود با روسیه

یک گروه تروریستی سوری خواهان مبادله اجساد پنج تن از افراد کادر پرواز بالگرد روسیه با تعدادی از اسیران خود شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، گروهی که خود را «موسسه امور اسرا» نامید با صدور بیانیه ای اعلام کرد: پنج جسد سرنشینان بالگرد روسی که روز دوشنبه گذشته در سوریه سرنگون شد، در اختیار دارد و می خواهد آنها را با زندانیان خود در سوریه مبادله کند.

این گروه ، اسامی یا تعداد اسیران مورد نظر خود را اعلام نکرده اما در بیانیه خود خواهان پایان محاصره مناطق محاصره شده توسط ارتش سوریه شده است.

این گروه کارت های شناسایی سرنشینان بالگرد سرنگون شده روسی را منتشر کرده است. وزارت دفاع روسیه دوشنبه خبر سقوط بالگرد «ام ای 8» خود را تایید کرد که بعد از رساندن محموله کمک های انسانی به ساکنان حلب به هنگام بازگشت به پایگاه هوایی خود در ادلب، هدف قرار گرفت و سرنگون شد.

بر اساس گزارش های انتشار یافته، با کشته شدن این نظامیان شمار نیروهای جان باخته روسیه در جریان عملیات ضد تروریستی سوریه که از مهرماه سال گذشته آغاز شد، به 12 نفر رسید.

نیمه اول ماه گذشته نیز یک بالگر روسی با هدایت دو خدمه با شلیک موشک تاو از سوی تروریست های گروه داعش در منطقه تدمر استان حمص ساقط شد و سرنشینان آن جان باختند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۳۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
گورشون کنده است....
آخرین اخبار