یاسوج؛

200 میلیارد ریال برای زیرساخت های ورزشی هزینه شد.

مسئول دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: 200 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های ورزشی این استان هزینه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مجید ایموری گفت: این اعتبار ازمحل بودجه های استانی، ملی، نفت و ماده 180 مناطق محروم برای اجرا و تکمیل بیش از 120 پروژه ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در سه سال اخیر هزینه شد.

وی اظهار کرد: ساخت چمن های مصنوعی فوتبال،سالن های چند منظوره ورزشی در مناطق شهری و روستایی این استان در این مدت شتاب گرفت.

مسئول دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: 110 میلیارد ریال اعتبار هدایای وزارت نفت در سال 93 و 94 به طرح های عمرانی ورزشی این استان اختصاص یافت.

وی میزان اعتبارات استانی و ماده 180 مناطق محروم ،طرح ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در سال 92،93 و 94 را 90 میلیارد ریال برآورد کرد.

ایموری ابراز کرد:20طرح مهم عمرانی زیرساخت های ورزشی این استان 240 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل نیاز دارد.

وی افزود: این طرح ها شامل پیست اسکی کاکان، هتل ورزش یاسوج،سرای کوهنوردان، مجموعه ورزشی 15هزار نفری یاسوج و 15 سالن ورزشی در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد است.

وی اظهار کرد: این پروژه ها بین 25 تا 90درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ایموری بیان کرد: طرح های مهم ورزشی این استان برای دریافت اعتبار در سفر ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد پیشنهاد خواهد شد.

مسئول دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمدگفت: 120طرح عمرانی ورزشی در این استان در حال اجراست.

کهگیلویه و بویراحمد دارای بیش از 24 هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته های مختلف است.

استان 700 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران قرار دارد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.