کرمان؛

کارشکنی برخی اعضای شورای شهرکرمان

سخنگوی شورای شهر کرمان گفت: عضو رد صلاحیت شده شورا که با حکم شورای حل اختلاف سلب صلاحیت و اخراج شده بود با حکم دیوان عدالت اداری به شورا بازگشت.

کارشکنی برخی اعضای شورای شهرکرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام محمد ربانی که هفته پیش از سلب صلاحیت مجید گیلانی عضو شورای شهر کرمان در شورای حل اختلاف استان و کشور خبر داده و گفته بود عضو علی البدل به جای وی وارد شورا شده است دیشب به خبرنگاران گفت با شکایت اقای گیلانی به دیوان عدالت اداری، این دیوان طبق قانون و خارج از نوبت به این شکایت رسیدگی و از ایشان رفع اتهام کرد و حکم به بازگشت  وی به شورا داد لذا اقای مجید گیلانی طبق قانون می تواند به کار خود در شورای شهر کرمان ادامه دهد.

 ربانی در خصوص اتهامات گیلانی توضیحی نداد و گفت مرجع بررسی کننده یعنی شورای حل اختلاف از این مسائل اطلاع دارد.

سخنگوی شورای شهر کرمان همچنین از ادامه کارشکنی واختلافات در شورای شهر کرمان خبر داد و گفت متاسفانه جلسه فوق العاده شورای شهر کرمان که قرار بود چهارشنبه شب تشکیل شود با کارشکنی برخی از اعضای شورا و زیر پا گذاشتن موازین اخلاقی تشکیل نشد .

 حجت الاسلام ربانی با اشاره به اینکه این سومین جلسه پی درپی شورای شهر کرمان است که لغو میشود گفت متاسفانه تعدادی از اعضای شورای شهر با عدم حضور خود موجبات تعطیلی شورا را فراهم کرده اند و با توجه به حجم زیاد کارها به خصوص اجرای پروژه های متعدد عمرانی در سطح شهر ، این اقدام غیرمعقول، غیر منطقی و غیرقانونی است.

سخنگوی شورای شهر کرمان درباره غیبت اقای مشرفی رئیس شورای شهر کرمان گفت ایشان برای معالجه در خارج از کشور بود و به تازگی به کرمان برگشته و به زودی در جلسات شورا حضور خواهد یافت.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
اصلا نمیدونم شهر چه نیازی به شورا داره والا به خدا همش اختلاف همش سنگ اندازی اونم الان و در موقعیت کنونیه شهر کرمان که نیاز به کار و کار انجام دادن اونم در این حجم کنونی دارد
آخرین اخبار