ارومیه؛

تدوین کتاب چشم انداز مهندسی لجستیک استان آذربایجان غربی

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت: تیر ماه امسال کتاب چشم انداز مهندسی لجستیک استان آذربایجان غربی تدوین شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی حضرتی با اشاره به عملکرد تیر ماه این اداره اظهار داشت: در حوزه آموزش ضمن برگزاری دوره آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات معدنی با همکاری سازمان نظام مهندسی معدن، جلسه کمیته آموزش برای عقد تفاهم نامه سه جانبه همکاری با سازمان آموزش فنی و حرفه ای و نظام مهندسی معدن برگزار شد.

وی افزود: در حوزه دانش بنیان نیز جلسه فرهنگ سازی آشنایی با شرکت های دانش بنیان برای شهرستان خوی برگزار شد.

به گفته حضرتی، بازدید از واحدهای درب سازی و سهند دیلمان سلماس برای صدور گواهی تحقیق و توسعه، برگزاری جلسات توجیهی برای واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان خوی به منظور صدور گواهی تحقیق و توسعه و نیز صدور گواهی تحقیق و توسعه به 4 واحد صنعتی نیز صورت گرفت.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی بیان کرد: علاوه بر آن در تیر ماه امسال، پیگیری در خصوص زمان برگزاری جلسه نشان جغرافیایی برای محصولات سیب ارومیه و انگور سردشت از وزارت متبوع انجام و آمادگی این اداره مبنی بر برگزاری جلسه در اواخر شهریور یا اوایل پاییز اعلام شد.

وی افزود: در بخش پژوهش نیز کتاب چشم انداز مهندسی لجستیک استان آذربایجان غربی تدوین شد.

حضرتی گفت: شرکت در جلسات کارگروه بهره وری کشور و کمیته بهره وری،توسعه مدیریت و تحول اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نیز انجام اقدامات اولیه جهت تشکیل کمیته بهره وری با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی صورت گرفت.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی اظهار داشت: در تیر ماه امسال از واحدهای صنعتی جهت شرکت در جشنواره وب نیز دعوت به میان آمد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: تدوین ، کتاب ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.