همدان؛

برنامه های بزرگداشت هفته خبرنگار در همدان

مدیرعامل خانه مطبوعات همدان از برنامه های بزرگداشت هفته خبرنگار در این استان خبر داد.

برنامه های بزرگداشت هفته خبرنگار در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا عارف درباره اقدامات بزرگداشت هفته خبرنگار گفت: امروز با افتتاح ساختمان مطبوعات ملایر مراسم ویژه روز خبرنگار به میزبانی فرمانداری و  سایر دستگاه های مربوطه در این شهرستان برگزار می شود.

عارف بیان کرد: پنج شنبه ساعت 9 نیز با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در مزار شهدای همدان و شهدای رسانه به مقام والای شهدا ادای احترام خواهیم کرد.

وی افزود: پس از این برنامه مراسم اصلی روز خبرنگار با حضور استاندار همدان و معاونان، مدیران و فعالان عرصه رسانه برگزار می شود.

عارف ادامه داد: در روز جمعه ساعت 7 مراسم خاص بزرگداشت روز خبرنگار و همایش  پیاده روی از میدان قائم به سمت مجتمع تفریحی عباس آباد برای خبرنگاران و خانواده هایشان برگزار می شود. 

وی تاکید کرد: در این روز با حضور خبرنگاران واصحاب رسانه همدان و شهرستان ها نماز جماعت را به شکل دسته جمعی برگزار خواهیم کرد.

عارف گفت: در روزهای شنبه و یکشنبه برگزاری مسابقات ورزشی را در رشته های مختلف مانند گلف، دارت و تیراندازی را برای خواهران و برادران خبرنگار در دو سالن جدا در نظر داریم.

وی خاطرنشان کرد: باهمکاری وهمفکری بیشتر خبرنگاران و مدیران و مسئولان استان می توانیم به شکلی برنامه ریزی کنیم که در سال های آینده این ایام بهتر و پربارتر برگزار شود.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.