اهواز؛

کشف شیشه در اندیمشک

در اندیمشک 7 کیلو ماده روانگردان شیشه با هشیاری ماموران کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جانشین فرمانده انتظامی خوزستان اظهار کرد: در ادامه مبارزه جدی با قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ، چند روز قبل ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان اندیمشک با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان و سربازان گمنام امام زمان (عج) از ورود یک دستگاه خودوری حامل موادمخدر به این شهرستان مطلع و شناسایی این خودرو و سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ سید محمد صالحی افزود: ماموران پلیس با رصد دقیق محورهای مواصلاتی شهرستان، خودروی حامل موادمخدر که یک دستگاه پراید بود را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در محور پلیس راه اندیمشک به خرم آباد متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی متوقف شده مقدار هفت کیلوگرم موادمخدر صنعتی از نوع شیشه را کشف کردند.

صالحی بیان کرد: در این عملیات ماموران موفق به دستگیری هر سه سوداگر مرگ حاضر در قاچاق موادمخدر شدند.

وی در پایان با اشاره به فعالیت شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی و همچنین سربازان گمنام امام زمان (عج) برای مبارزه با قاچاق موادمخدر گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه مستندات به منظور سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.