یزد؛

ورود خدام بانوی اول ایران به یزد

کاروان خادمان حرم حضرت معصومه (س) از امشب تا ۱۶ مرداد مهمان مردم استان یزد هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد گفت: این کاروان سه شنبه با حضور در کانون اصلاح و تربیت، خانه سالمندان بهار، بیمارستان گودرز، امامزاده جعفر (ع) و گلزار شهدای میدان امیرچخماق به اجرای برنامه های خود می پردازد.
 
محمدرضا دشتی افزود: در روز چهارشنبه نیز خدام حرم حضرت معصومه (س) به امامزاده شاهزاده فاضل، آسایشگاه جانبازان و موسسه قرآنی جوادالائمه می‌روند ضمن اینکه در چهل و ششمین نشست از سلسله نشست‌های سبک زندگی که از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند و به اجرای برنامه‌های ویژه می‌پردازند.
 
وی یادآور شد: در این روز کاروان خدام حرم حضرت معصومه (س) با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد نیز دیدار و گفتگو می‌کنند.

دشتی با اشاره به برنامه‌هایی که برای روز پنج‌شنبه، ۱۴ مرداد ماه تدارک دیده شده است، افزود: خادمان از ساعت ۷:۳۰ در آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) یزد حضور می‌یابند و با اجرای برنامه‌های ویژه در میان زائران بسته‌های تبرک توزیع می‌کنند.

وی افزود: حضور در ندامتگاه یزد، خانه سالمندان ترنج، فرهنگسرای خانواده و... و. نیز از دیگر برنامه‌های روز پنج‌شنبه است.
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد اظهار داشت: حضور در هیئت رزمندگان، حضور در منزل شهید آتش‌نشان، حضور در منازل دو شهید مدافع حرم استان یزد، عیادت با بیماران بیمارستان شهید صدوقی نیز از برنامه‌های آخرین روز حضور خادمان در یزد است.

وی یادآور شد: خادمان حرم حضرت معصومه (س) روز شنبه را نیز در استان یزد خواهند بود اما به شهرستان میبد سفر می‌کنند و در آنجا در برنامه‌های تدارک دیده شده حضور می‌یابند.

دشتی، توزیع بسته‌های تبرکی، تبرک پرچم بارگاه حضرت معصومه (س)، اجرای مدیحه‌سرایی و زیارت‌نامه خوانی و ... را از برنامه‌های خادمان در هر یک از اماکن یاد شده اعلام کرد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.