یزد؛

حضور خدام حرم حضرت معصومه (س) در یزد

خدام حرم حضرت معصومه (س) در آستانه میلاد آن حضرت میهمان شهر یزد هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد اظهار کرد: خدام حرم کریمه اهل بیت (س) دوشنبه شب از ایستگاه راه آهن با استقبال خدام امامزاده جعفر(ع) و جمعی از مردم وارد یزد می شوند.

محمد رضا دشتی شرکت در سلسله جشن ها و برنامه های دهه کرامت را از برنامه های حضور خدام در یزد برشمرد و افزود: بازدید و دیدار با امام جمعه، خانواده شهدای مدافع حرم، عیادت از بیماران  بیمارستان های گودرز و شهید صدوقی(ره)، حضور در آسایشگاه جانبازان و خانه سالمندان و حضور در شهرستان میبد از دیگر برنامه های سفر پنج روزه خدام به یزد است.

وی همچنین از برگزاری سلسله جشن های ده شب ده مسجد  در ایام دهه کرامت در مساجد مختلف شهر یزد با حضور خدام حرم حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) خبر داد و بیان کرد: ویژه برنامه میلاد حضرت معصومه (س)، سه شنبه شب با همکاری آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) و با حضور خدام و قاریان مطرح کشوری در امامزاده جعفر (ع) از دیگر برنامه های این سازمان می باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد گف: همچنین جشن شکوفه های نور در پنجشنبه شب در پارک کوهستان همراه با نور افشانی به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) برگزار می شود.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار