دامغان؛

فولاد دامغان ۲۵۰ فرصت شغلی ایجاد می کند

فاز نخست فولاد کویر این شهرستان در آینده نزدیک افتتاح می شود و برای احداث این فاز ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان : فرماندار دامغان با بیان اینکه ساخت پروژه فولاد دامغان از سال ۹۱ و در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار آغاز شده گفت : با تکمیل و بهره برداری از فاز اول این مجتمع، ۱۰۰ هزار تن انواع شمش فولاد به صنعت کشور تزریق می شود همچنین باید گفت مهندسان این مجتمع در تلاش هستند که حد فاصل شش ماه پس از افتتاح فاز اول، طرح توسعه فاز دوم با موضوع احیاء ذوب فولاد را نیز به اتمام برسانند.
علی اصغر مجد تصریح کرد : مسئولان براین باورند که با افتتاح مجتمع فولاد دامغان علاوه بر کمک به رونق اقتصادی استان سمنان بخشی از مشکل بیکاری جوانان دامغانی را برطرف کنند.
وی با اشاره به اینکه راه اندازی این مجتمع برای ۲۵۰ نفر از جوانان دامغانی به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می شود افزود: تا یکسال آینده تمام واحدهای مراحل تولید شامل ذوب، احیاء و ریخته گری ایجاد و راه اندازی خواهد شد.
مجد با تاکید بر اینکه ظرفیت فاز اول مجتمع عظیم فولاد کویر دامغان ۱۰۰ هزار تن انواع شمش است که این رقم در آینده تا ۳۰۰ هزار تن تولید قابل افزایش است، خاطر نشان کرد: با راه اندازی فاز دوم مجتمع فولاد با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در مجموع برای۶۰۰ نفر شغل ایجاد می شود.
انتهای پیام / ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.