یاسوج؛

سفر معاون وزیر ارشاد به یاسوج

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: علی اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت وزارت فرهنگ به یاسوج مرکز استان سفر می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛رضا دهبانی پور برنامه های سفر دو روزه این مقام کشوری و هیات همراه به یاسوج را تشریح کرد.

وی بیان کرد: زمان ورود معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه به یاسوج امروز سه شنبه است.
 
دهبانی پور اظهار کرد: این مقام کشوری در روز نخست سفر به یاسوج از ساعت هشت و 30 دقیقه تا 9 و 30 دقیقه صبح از تالار سینمایی، فرهنگی و هنری یاسوج واقع در کنار پارک مهرورزی و ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در خیابان گلستان 14 بازدید می کند.

وی عنوان کرد: کاراندیش از ساعت 10 صبح تا اذان ظهر با کارکنان اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان انجمن های فرهنگی و هنری این استان دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

دهبانی پور ابراز داشت: عصر همین روز نیز کاراندیش با سفر به شهرستان دنا از مجتمع فرهنگی و هنری شهر سی سخت بازدید می کند.

وی افزود: این مسئول کشوری و هیات همراه در روز دوم سفر به یاسوج به ترتیب با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه یاسوج و استاندار استان دیدار خواهند داشت.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.