یاسوج؛

اشتغال مستقیم 384 نفر در مجتمع دناصنعتی یاسوج

مدیرعامل مجتمع بین‌المللی دناصنعت یاسوج اظهار داشت: در فاز دوم مجتمع قصد داریم به همین میزان فرصت شغلی برای جوانان هم استانی‌مان فراهم کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛

لهراسب باقری گفت: مجتمع بین‌المللی دنا صنعت به‌عنوان اولین تولیدکننده لوله‌های کامپوزیتی در ایران محسوب می‌شود که در همین زمینه رتبه سوم خاورمیانه را نیز کسب کرده است.

وی افزود: لوله پلی‌اتیلن تک جداره تحت‌فشار برای مصارف آب، گاز و آبیاری قطره‌ای با فشارهای مختلف تا 30 بار در اقطار (2500-16) میلیمتر برای اولین بار در ایران در مجتمع بین‌المللی دنا صنعت یاسوج تولید شد.

مدیرعامل مجتمع بین‌المللی دناصنعت یاسوج با بیان اینکه لوله و اتصالات دوجداره کرتیوب دار فاضلابی، زهکشی، جمع‌آوری آب‌های سطحی و پروژه‌های دریایی با سفتی حلقوی مختلف تا 120 کیلو نیوتن بر مترمربع در اقطار (4000-300) میلیمتر تولید می‌شود، اظهار داشت: این تولیدات با چهار نوع روش اتصال آسان و مطمئن مخصوصاً سیستم جوش الکتروفیوژن جدید با آب‌بندی 100 درصد در مقابل هرگونه نشت و نفوذ، یکپارچه و مقاوم در برابر رانش زمین و زلزله، دارای مزیت فنی نسبت به تولیدات مشابه است.

باقری گفت: لوله و اتصالات کامپوزیت (PE-GF) و پلی‌اتیلن آبرسانی با فشار کاری 30-16-10-6 اتمسفر در اقطار (2500-300) میلی‌متر با چهار نوع جوش مخصوصاً سیستم جوش الکتروفیوژن در اختیار سه کشور امریکا، آلمان، ترکیه و اکنون دنا صنعت یاسوج است.

وی تولید انواع فلنج و منهول پلی اتیلن تا سایز چهار هزار میلی‌متر را از دیگر تولیدات مجتمع بین‌المللی دناصنعت یاسوج ذکر و خاطرنشان کرد: لوله و اتصالات موردنیاز پروژه‌های دریایی از دیگر تولیدات این مجتمع است.

مدیرعامل مجتمع بین‌المللی دناصنعت یاسوج افزود: این مجتمع دارای آزمایشگاه آکرودیته مورد تائید موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران برای انجام تمامی آزمون‌های مربوط به تولیدات خود است.

باقری گفت: پروانه استاندارد دارد 9116 ISIRI برای اولین بار در ایران و تمامی استانداردهای دیگر ازجمله استاندارد 14427 را برای تولیدات خود از موسسه مذکور دریافت کرده است.

وی افزود: تولید و جوشکاری لوله و اتصالات فازهای 12 و 19 پارس جنوبی در اقطار 1600 و 2000 و 2500 میلیمتر با طول تقریبی 13 کیلومتر و تزریق گروت بجای بستن بالاست بتونی به‌منظور انجام عملیات تغریق لوله در عمق متوسط 35 متری دریا و نصب در ترانشه و خاکریزی روی آن ازجمله اقدامات مجتمع بین‌المللی دناصنعت یاسوج است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.