شاهرود;

محور خانخودی – بیارجمند بهسازی شد

مدیر كل راه و ترابری استان سمنان، از تکمیل و بهسازی محور خانخودی – بیارجمند در شرق استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ، سید عبدالمجید نژادصفوی با اعلام این خبرگفت : با تلاش راهداران اداره راه و ترابری بیارجمند و با استفاده از امكانات، تجهیزات و ماشین آلات موجود این اداره کل 10 كیلومتر از محور راه اصلی خانخودی به بیارجمند در شهرستان شاهرود بهسازی و تعریض شد.
وی در ادامه گفت :  عملیات خاكی بهسازی و تعریض محور بیارجمند خانخودی به‌صورت امانی و بدون هیچ‌گونه اعتباری به منظور تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در سال "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" اجرایی شده است.
مدیركل راه و ترابری استان سمنان ضمن تقدیر از همکاران اداره راه و ترابری بیارجمند افزود: تاكنون تعریض 10 كیلومتر از مسیر را تكمیل و مابقی پروژه به‌طول 8 كیلومتر نیز در دست اقدام است که در آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
نژادصفوی از پیشرفت فیزیكی 75 درصدی پل‌های بخش دوم این محور خبر داد و اضافه کرد: 58 دهنه پل بزرگ و كوچك در این محور قرار دارد كه کار احداث و تکمیل آنها توسط پیمان‌كار در حال انجام است.
مدیركل راه و ترابری استان سمنان در پایان هزینه تقریبی این عملیات را كه حدود 5 ماه به‌طول انجامیده را بالغ بر پنج میلیارد ریال اعلام کرد.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار