همدان؛

برگزاری همایش «دختران آفتاب» در تویسرکان

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان از برگزاری همایش «دختران آفتاب» به مناسبت دهه کرامت در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش «دختران آفتاب» در تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛علی نورعلیئی اظهار کرد: همایش «دختران آفتاب» از ساعت ١٠ تا ١٢ صبح روز پنج‌شنبه ١٤ مردادماه برگزار خواهد شد.

وی محوریت همایش «دختران آفتاب» را موضوع حجاب و عفاف دانست و ادامه داد: این همایش با همکاری واحد خواهران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی در شهرستان اجرا می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان به برگزاری عصر شعر رضوی از دیگر برنامه‌های دهه کرامت اشاره کرد و افزود: عصر شعر رضوی با همکاری انجمن‌های ادبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان عصر روز یکشنبه هفدهم مردادماه برگزار خواهد شد.

وی از برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمند خوش‌ذوق تویسرکان در محل دائمی نمایشگاه‌های ارشاد خبر داد و اضافه کرد: نمایشگاه هنرهای تجسمی با ١٦ اثر نقاشی از آقای دهنوی با موضوع طبیعت تا پایان دهه کرامت در معرض دید عموم قرار دارد.

نورعلیئی خاطرنشان کرد: آثار خوشنویسی از هشت هنرمند برتر خوشنویس ایران نیز در محل نمایشگاه دائمی در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی اداره فرهنگ و ارشاد تویسرکان به مناسبت دهه کرامت به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار