کرمان؛

فراخوان هنرمندان برای خلق آثار عاشورایی

هنرمندان برای شركت در دهمین سوگواره بین‌المللی هنر عاشورایی تا 31 شهریور، می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال كنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری استان کرمان، دهمین سوگواره بین المللی هنرعاشورایی با هدف بهره‌مندی از ظرفیّت های واقعه كربلا در زمینه خلق آثار تجسّمی در سه بخش نقاشی، تصویر سازی، پوستر و پرچم برگزار می شود.

این جشنواره در بخش های نقّاشی، پوستر و پرچم با موضوع حماسه عاشورا و در بخش تصویر سازی با موضوع قاسم بن الحسن(ع) 11آبان ماه افتتاح و آثار آن به مدت یك ماه به نمایش گذاشته می شود.

هر هنرمند می تواند هم زمان در هر 4 بخش شرکت کند ودر هربخش 3 اثر را ارائه نماید، به آثار پوستر راه یافته به نمایشگاه، مبلغ دویست هزار تومان و به هنرمندانی كه آثارشان به نمایشگاه راه یابد گواهی شركت و كتاب نمایشگاه اهدا می‌شود.

در بخش پوستر و پرچم، به نفرات اول، دوم و سوم علاوه بر اهدای دیپلم افتخار به ترتیب 30 میلیون ریال، 20 میلیون ریال، 10 میلیون ریال جایزه نقدی و در بخش نقّاشی و تصویرسازی، علاوه بر اهدای دیپلم افتخار به نفرات اول، دوم و سوم به ترتیب 35 میلیون ریال، 25 میلیون ریال و 15 میلیون ریال جایزه نقدی ودر تمام بخش ها به 3 هنرمند لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال اهدا می شود.

هنرمندان برای اطّلاع از سایر مقرّرات‌عمومی و تخصصی، ثبت نام و ارسال اثر می توانند به سایت جشنواره به آدرس www.artfest.com مراجعه کنند و پس از دریافت كد رهگیری، اثر خود را به آدرس پستی دبیرخانه جشنواره به نشانی: تهران خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، طبقه منفی یك، دبیرخانه مركزی جشنواره‌های حوزه هنری ارسال كنند و یا از طریق تلفن: 0215-8417220 با دبیرخانه جشنواره تماس بگیرند.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار