پورموسوی: دیدار سختی مقابل استقلال داریم/ دل مردم خوزستان را شاد می کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: دیدار سختی مقابل استقلال تهران داریم اما تلاش می کنیم تا در اهواز این تیم را شکست دهیم و دل مردم خوزستان را شاد کنیم.

سید اکبر پورموسوی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،درباره دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی بیان کرد: بازی سخت و نفس گیری را مقابل تراکتور برگزار کردیم اما خدا را شکر موفق شدیم یک امتیاز کسب کنیم و خود را آماده دیدار مقابل استقلال تهران کنیم.
 
وی افزود: با تلاش بازیکنان موفق شدیم دو بار نتیجه عقب افتاده را جبران کنیم که این یکی از ویژگی های تیم استقلال خوزستان است.

پورموسوی درباره دوئل استقلالی ها در هفته دوم اظهار داشت: هفته گذشته و پیش از بازی با تراکتورسازی در جلسه فنی به بازیکنان گفتم که ما باید دنبال مسائل فنی تیم خودمان باشیم ، اگر به فکر مسائل فنی خودمان باشیم ، می توانیم بر هر تیمی غلبه کنیم حتی استقلال تهران.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان گفت: استقلال تیم بزرگی است و مربی و بازیکنان بزرگی هم دارد. آنها تیمی پرهوادار و قابل احترام هستند اما ما هم قهرمان فصل گذشته هستیم و باید از اعتبار فوتبال خوزستان دفاع کنیم ، با حفظ احترام برای استقلال ، تمام تلاشمان این است استقلال را ببریم و دل مردم خوزستان را شاد کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار