پورکیانی: برایمان فرقی نمی کند چه کسی درون دروازه استقلال است

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: دیدار سختی مقابل استقلال تهران داریم اما تمام تلاشمان را می کنیم تا مقابل این تیم به پیروزی دست یابیم.

علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ، درباره تعلیق محرومیت مهدی رحمتی دروازه بان استقلال تهران بیان کرد: برایمان فرقی نمی کند درون دروازه استقلال چه کسی باشد ، هدف بازیکنان و کادرفنی پیروزی است و تمام تلاشمان را می کنیم تا به این هدف دست یابیم و نام دروازه بان حریف برای مان مهم نیست.

وی افزود: تابع قوانین فدراسیون و سازمان لیگ هستیم و آنها تصمیم گرفتند تا محرومیت دروازه بان استقلال را تعلیق کنند ، بودن و یا نبودن رحمتی برایمان فرقی نمی کند و امیدارم با حمایت هواداران خوزستانی برنده نبرد مقابل استقلال شویم.

پورکیانی درباره دوئل استقلالی ها در هفته دوم لیگ برتر گفت: استقلال تیم بزرگی است و مربی و بازیکنان بزرگی هم دارد. آنها تیمی پرهوادار و قابل احترام هستند اما ما هم قهرمان فصل گذشته هستیم و باید از اعتبار فوتبال خوزستان دفاع کنیم ، با حفظ احترام برای استقلال تیم مان محکوم به برد است و تمام تلاشمان را می کنیم تا دل مردم خوزستان را شاد کنیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در پایان گفت: تمام تلاش مان این است تا در لیگ برتر بدون هیاهو و حاشیه کار و باردیگر مانند سال گذشته برای مردم خوزستان افتخار آفرینی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار