سمنان؛

با خروج از سبک های کلیشه ای افق های جدیدی برای مخاطبان باید گشود

رئیس باشگاه خبرنگاران جوان کشور در بازدید از مرکز سمنان دقت وسرعت را دو شاخصه اصلی خبر بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛  دکتر صالحی رئیس باشگاه خبرنگاران جوان کشور باحضور درصدا و سیمای مرکز سمنان با مدیر کل مركز و اعضای باشگاه خبرنگاران جوان مركز دیدار و گفتگو کرد. 

رئیس باشگاه خبرنگاران جوان کشور در این دیدار دقت و سرعت را دو شاخصه اصلی خبر دانست و افزود: گسترش پوشش موضوعی و جغرافیایی خبر, دریافت و انتشار اخبار, ارتباط تعاملی با مخاطبین ،توجه به طرح شهروند خبرنگار و توجه ویژه به ارتقای کمی و کیفی جذب و آموزش حرفه‌ای نیروهای جوان از اهداف محوری این باشگاه است.

دکتر صالحی بکارگیری مستمر تدابیر روزآمد برای ارتقای روزافزون جایگاه و مرجعیت خبری باشگاه در عرصه‌های اطلاع‌رسانی را مهم ارزیابی کرد و گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی در سطح مراکز به پیشرفت متدهای خبرنویسی کمک کرده و باید با خروج از سبک کلیشه ای افق های جدیدی برای مخاطبان گشود. 

افضلی مدیر امور استان های باشگاه خبرنگاران جوان هم با اشاره به روند رو به رشد باشگاه خبرنگاران سمنان و از حمایت های مدیر کل صدا و سیمای مرکزسمنان از باشگاه خبرنگاران این مرکز قدردانی کرد.

در این دیدار همچنین محمد منتظر حجت مدیر کل صدا و سیمای مرکزسمنان ، با اشاره به ویژگی ها و قابلیت های استان سمنان به موفقیت های واحد خبر مرکز در ارزیابی های صورت گرفته در کسب رتبه های برتر کشوری اشاره و بر  تقویت و حمایت از باشگاه خبرنگاران تاکید کرد و افزود: برای  تقویت و تداوم روند رو به رشد باشگاه خبرنگاران استان ها باید بودجه بیشتری اختصاص و برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکزسمنان همچنین با قدردانی از فعالیت نیروهای جوان و با انگیزه باشگاه خبرنگاران این مرکز در تولید خبر و گزارش های کیفی افزود: از باشگاه خبرنگاران با وجود تنگناهای مالی حمایت می کنیم چرا که بازوی قوی و مناسب برای معاونت خبر و دیگر بخش های صدا سیمای مرکز محسوب می شود.

برگزاری کلاس آموزشی اصول خبر نویسی و گزارشگری و همچنین ارزیابی گزارش های تلویزیونی از دیگر برنامه های رییس باشگاه خبرنگاران جوان در سفر یک روزه به سمنان بود.

انتهای پيام/ع 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.