ساری،

توقیف شناورهای متخلف دریای خزر

بیش از 170 شناور متخلف در دریای خزر توقیف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرمانده دریابانی مازندران از توقیف بیش از 170 فروند شناور متخلف در سطح حوزه استحفاظی توسط دریابانان مازندران خبر داد و گفت: تلاش های شبانه روزی مرزبانان و دریابانان در برقراری هر چه بیشتر نظم و مبارزه با هر گونه نا امنی در طرح های دریا و برخورد با شناورهای غیر مجاز در دستور کار دریابانان استان است.

سرهنگ هوشنگ حسینی افزود: در راستای لزوم ایجاد نظم و امنیت و نظارت بر تردد شناورها در طرح ساماندهی دریا و رصد کلیه شناورهای متردد در سطح حوزه استحفاظی و بیش از 100 طرح ساماندهی دریا همچنین ارتقای امنیت اجتماعی، دریابانان پایگاه های تابع در حوزه استحفاظی با برخورد قاطع با شناورهای غیرمجاز، نظم و امنیت را در دریا به ارمغان آوردند.

وی گفت: دریابانان حوزه استحفاظی، با اجرای گشتهای ساحلی و دریایی از ابتدای امسال تاکنون موفق به توقیف تعداد 170 فروند شناور متخلف در سطح حوزه استحفاظی شدند.

فرمانده دریابانی مازندران با بیان اینکه مردم حتما از شناورهای ساماندهی شده و دارای ثبت و شماره استفاده کنند، افزود: بستن جلیقه نجات و دقت در انتخاب شناور یکی از مولفه های جدی در زمان تفریح در دریا است.

سرهنگ حسینی گفت: در پایان عملیات های دستگیری، شناورهای توقیفی که بیشتر آنها از نوع جت اسکی بود را جهت گذراندن مراحل قانونی به مبادی مرتبط انتقال داده شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.