قزوین؛

اجرای پروژه جدید در استان ممنوع

استاندار گفت: باتوجه به کمبود بودجه هیچ پروژه جدیدی در استان اجرا نخواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ همتی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان اضافه کرد: پروژه جدید در صورتی اجرایی می شود که ضرورت  آن برای ما و مردم محسوس باشد.

اجرای پروژه جدید در استان ممنوع

استاندار گفت: برای بهرگیری از منابع موجود باید پروژه های بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی احصا و تکمیل شود.

همتی  تاکید کرد : اگر بخواهیم همین بودجه های کم هم در استان اثر گذار باشد باید دو سوم اعتبارات تملک دارایی را با کمک های فنی، اعتباری بسمت  حمایت ازتولید سوق دهیم.

استاندار گریزی هم بحث های مطرحه شده قانون بودجه کشور داشت و آنچه در فضا ی مجازی مبنای پرداخت سنوات بازنشستگی اعلام شده است را  تکذیب کرد و آن را پروژه تخریب دولت دانست.

وی گفت: در این رسانه ها ، سنوات بازنشستگی را بجای یک ماه 15 روز و پرداخت حقوق بازنشستگی را براساس میانگین 2 سال آخر را 5 سال آخر خدمت اعلام کرده بودند.

اجرای پروژه جدید در استان ممنوع
 
زرآبادی نماینده مردم قزوین البرز و آبیک ، طاهرخانی نماینده مردم تاکستان و بابایی صالح نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی   هم به توزیع عادلانه بودجه در سطوح شهرستانها تاکید کردند و گفتند: برنامه محور بودن کارهای اجرایی میتواند نقش بسزای در جبران  کمبود بودجه  داشته باشد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم در این جلسه ، اعتبارات هزینه‌ای استان را 135میلیارد تومان اعلام کرد که  نسبت به پارسال 19.6درصد رشد یافته است.

بگفته یاری رشد اعتبارات هزینه‌ای کشور در سال 95 نسبت به سال گذشته  18.3 درصد رشد داشته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان  درآمدهای تملک دارائی امسال استان را هم   87 میلیارد تومان دانست .

یاری ، متوسط اضافه کاری و رفاهی کارکنان دولت در سال 94 را بصورت متوسط 594 هزار تومان اعلام کرد.

بگفته وی ، کارکنان دولت بطور متوسط 260 هزار تومان هزینه های رفاهی و 334 هزار تومان هم  اضافه کاری دریافت کرده اند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همچنین گفت : مطالبات بازنشستگان سال 93 و 94 از طریق ملی دیده شده و استان اختیاری برای تامین مطالبات ندارد و فقط استان در صورت داشتن بودجه مانده مرخصی آنان را پرداخت میکند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اجرا ، پروژه ، جدید ، ممنوع ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.