اصفهان؛

با باشگاه پرسپولیس دعوا نداریم

معاون فنی - ورزشی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان به اظهارات مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

احمدرضا فقیهی معاون فنی - ورزشی باشگاه ذوب‌آهن در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در خصوص پرداخت حق رشد محسن مسلمان به باشگاه ذوب‌آهن، توسط باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: ما از قبل یک توافقی با باشگاه پرسپولیس داشتیم، که مقداری از این توافق را باشگاه پرسپولیس به باشگاه ذوب‌آهن پرداخت نکرده است.
وی ادامه داد: اسناد اینکه پرسپولیسی ها هنوز مبلغی از حق رشد محسن مسلمان را پرداخت نکرده اند موجود است، ضمن اینکه خودشان هم این موضوع را می دانند و قبول دارند

فقیهی افزود: اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس قضیه را با قلدوری پیش می برند و اعلام کردند باشگاه ذوب‌آهن خطری برای ما ندارد اصلا درست نیست. باشگاه پرسپولیس قضیه را کش داد و به سازمان لیگ کشاند، سازمان لیگ هم به صورت مکتوب اعلام کرد پرسپولیس 4 میلیارد به باشگاه ذوب‌آهن بدهکار است.

معاون فنی - ورزشی باشگاه ذوب‌آهن خاطر نشان کرد: مسئولان باشگاه پرسپولیس که این صحبت ها رو انجام می دهند، اگر خودشان این طرف قضیه بودند، کوتاه می آمدند؟

فقیهی افزود: آقای آذری حتی شخصا به دفتر آقای طاهری رفتند و با ایشان صحبت کردند، که ایشان از باشگاه ذوب‌آهن زمان بیشتری برای پرداخت طلبشان خواستار شدند. به هر حال ما هم اوضاع مالی مان خوب نیست و حق و حقوقمان را می خواهیم و کوتاه هم نمی آییم
وی در پاسخ به سوال که حالا با این تفاسیر امشب مسلمان برای پرسپولیس می تواند به میدان برود یا خیر، گفت: سعی می کنیم راه حلی برای این موضوع پیدا کنیم. ما برای همکاران در باشگاه پرسپولیس احترام قائل هستیم. ما همیشه اخلاق سرلوحه کارمان است و به همین دلیل هم بهترین باشگاه از لحاظ اخلاق شناخته و انتخاب شدیم.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار