مصاحبه بسکتبالیست‌های ایران پس از باخت به ژاپن

تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان در دیدار مقابل ژاپن نتیجه را واگذار کرد.

مصاحبه بسکتبالیست‌های ایران پس از باخت به ژاپنبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان: ملی‌پوشان کشورمان پس از برد مقابل قزاقستان و اندونزی در بازی دیروز نتیجه را به ژاپن واگذار کرد.

فدایی نژاد: مصدو‌میت بازیکنان ما را آزار می‌دهد

محمدرضا فدایی‌نژاد سرپرست تیم ملی بسکتبال جوانان گفت: پیش از بازی‌ها در بین بازیکنان خندان و آذری مصدوم بودند و نتوانستند به بازی‌ها برسند و این موضوع تیم را آزار می‌داد اما این دلیل نمی‌شود که نا امید شویم.

سرپرست تیم عنوان کرد: طی برنامه‌ریزی که با فدراسیون بسکتبال داشتیم بازیکنان ایران در هتل المپیک هستند و زیر نظر پزشک فدراسیون تغذیه می‌کنند. مهمان‌های ما نیز در هتل لاله هستند و برای بازی‌ها به ورزشگاه می‌آیند.

پس از دو بازی، بازیکنان مغرور شدند

امیرحسین آذری کاپیتان تیم درگفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: بازی مقابل تیم ژاپن خوب بود و باخت مقابل این تیم یک اتفاق بود و بازیکنان پس از دو برد پیاپی مقابل اندونزی و قزاقستان به خودشان مغرور شدند. 

کاپیتان تیم افزود: تیم کره‌جنوبی تیمی است که سرعتی بازی می‌کند و اگر صحبت‌های سر‌مربی و آ‌نالیزور را زمینه‌ساز بازی کنیم قطعا مقابل این تیم پیروز خواهیم شد. تیم لبنان نیز فیزیکی بازی می‌کند و امیدوار هستم که بتوانیم مقابل این دو تیم خوب ظاهر شویم. 

آذری اظهار داشت: در دو بازی قبل به علت مصد‌ومیت حضور نداشتم و در بازی روز گذشته هم فقط 20 دقیقه توانستم مقابل ژاپن بازی کنم. 

جعفری: تیم ژاپن را دست کم گرفتیم

محمدحسین جعفری باز‌یکن  تیم‌ملی بسکتبال جوانان عنوان کرد: تیم ژاپن مقابل کره جنوبی در این رقابت‌ها افتضاح ظاهر شد و همین سبب شد که این تیم را دست کم بگیریم و ببازیم.

جعفری بیان کرد: در بازی روز گذشته برابر ژاپن روی فرم نبودیم و روز ما نبود اما با تلاش و انرژی فراوان فردا و پس‌فردا مقابل تیم‌های کره‌جنوبی و لبنان در میدان ظاهر می‌شویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: بسکتبال ، مصاحبه ، آذری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار