قزوین؛

عضویت شش هزار و 500 نفردر باشگاه کشاورزان

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قزوین از عضویت شش هزار و 500 نفر در باشگاه کشاورزان قزوین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛حمیدرضا تبسمی گفت: ارائه مشاوره های تخصصی رایگان به کشاورزان از جمله خدمات این باشگاه است که به صورت پایلوت در کشور به فعالیت می پردازد.

وی افزود: فعالان و بهره برداران بخش های مختلف کشاورزی می توانند با عضویت در این باشگاه از خدمات فنی و مشاوره ای بهره مند شوند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قزوین اظهارکرد: باشگاه کشاورزان همچنین به اعضا در دریافت نهاده های مورد نیاز کمک می کند.

تبسمی، به دیگر خدمات مربوط به باشگاه کشاورزان اشاره کرد و گفت: در این باشگاه برای اولین بار در کشور نهاده های مورد نیاز کشاورزان به صورت سفارش گذاری و تلفنی ارایه می شود تا کشاورزان برای دریافت نهاده ها نیاز به صرف وقت و هزینه رفت و آمد نداشته نباشند.

وی، ارائه کارت های اعتباری خرید نهاده با قابلیت شارژ با عاملیت بانک کشاورزی برای اعضاء را از دیگر خدمات این باشگاه بیان کرد و گفت: نمونه گیری آب و خاک به شکل رایگان در یک قطعه زمین و ارائه اطلاعات هواشناسی کشاورزی از دیگر خدمات این باشگاه به شمار می رود.

تبسمی یادآور شد: کشاورزان قزوینی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در این باشگاه با شماره تلفن گویای 1559 تماس بگیرند.

ارتقای بهره وری، کاهش هزینه های تولید و افزایش کیفیت تولید محصول های کشاورزی از جمله اهداف راه اندازی باشگاه کشاورزان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در قزوین است.

این باشگاه از خرداد ماه امسال به صورت پایلوت کشوری در قزوین راه اندازی شده است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار