اهواز؛

تبدیل ساحل رودخانه دز به یک بحران فرهنگی

امام جمعه دزفول از تبدیل شدن ساحل رودخانه دز به يک بحران فرهنگي انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سيد محمدعلي قاضي دزفولي با انتقاد شديد از بي تفاوتي و بي توجهي بعضي از مسئولان شهرستان نسبت به فضاي تفريحي ساحل رودخانه دز، اظهار کرد: اين وضعيت مناسب شهرستان دزفول با 2600 شهيد نيست و مردم نسبت به وضعيت ساحل دز اعتراض دارند.

وي با بيان اينکه نگرش مادي به مسائل فرهنگي مانع انجام فعاليت هاي فرهنگي در شهرستان مي شود، افزود: براي کنترل ناهنجاري هايي که روزانه در ساحل رودخانه دز با آنها مواجه هستيم، يک برنامه فوريتي مورد نياز است.

امام جمعه دزفول عنوان کرد: متاسفانه شاهد هستيم که ساحل رودخانه دز با ناهنجاري هايي که اين روزها به وفور در آن مشاهده مي شود، به يک بحران فرهنگي تبديل شده است که بايد با يافتن سازوکاري در چارچوب قانون و ارائه طرح هاي اجرايي و عملياتي بتوان آن را مديريت و کنترل کرد.

وي افزود : مسئولان شهرستان دزفول به ويژه متوليان امر فرهنگ  بايد با حضور مستمر در فعاليت هاي امر به معروف و نهي از منکر درصدد رفع اين بحران فرهنگي برآيند و سواحل رودخانه دز را براي استفاده مردم و به ويژه خانواده ها به صورت سالم مديريت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.