اهواز؛

کّت های دزفول شناسنامه دار می شوند

فرمانده نيروی انتظامی دزفول از شناسنامه دار شدن کت‌های تفريحی این شهرستان در کنار ساحل دز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ علي الهامي  افزود: شهرستان دزفول داراي يک ظرفيت گردشگري منحصر به فرد بوده و به همين جهت هم زمان با فصل گرما گردشگران زيادي از شهرهاي مختلف براي استفاده از اين ظرفيتها به دزفول وارد مي‌شوند.

وي گفت: يکي از نيازهاي اين حوزه، توجه به ساماندهي کت‌هاي دزفول بوده که با پيگيري‌هاي صورت لزوم اجراي آن مشخص و به همين جهت کت‌هاي دزفول در کنار ساحل دز شناسنامه دار خواهند شد.

فرمانده نيروي انتظامي دزفول بيان کرد: در صورت شناسنامه دار کردن کت‌هاي دزفول، نحوه بهره برداري و استفاده از آن‌ها مشخص شده و به همين جهت اجراي آن مطابق با قانون و نيازهاي شهروندان بايد هدف گذاري شود.

الهامی اظهار داشت: يکي ديگر از خدماتي که در حوزه گردشگري دزفول نيازمند توجه بوده، اجراي طرح پيوست فرهنگي بوستان‌هاي ساحلي دزفول است.

این مقام انتظامي خاطرنشان کرد: گام‌هايي شامل تعيين هدف، برنامه ريزي و تبيين اهداف و برنامه‌ها، اجراي دستورات، تفکيک مسئوليت‌ها و نظارت و در نهايت، گرفتن بازخورد براي اجراي پيوست فرهنگي لازم و ضروري است.

در دزفول در حاشيه رودخانه دز اتاقک هاي  کوچکي در  تپه ها و بلندي هاي ساحل اين رودخانه وجود دارد که در دزفول به آن کَت گفته مي‌شود و مردم  علاوه بر استفاده از سايه آن براي تفريح، اقامت و شنا از آنها استفاده مي‌ کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.