سمنان؛

احداث کتابخانه عمومي جديد در سرخه

مديرکل کتابخانه‌هاي عمومي استان سمنان گفت: بالغ بر يک هزار عضو از کتابخانه‌هاي عمومي شهرستان سرخه استفاده مي‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سرخه ؛ مديرکل کتابخانه‌هاي عمومي استان سمنان گفت: بالغ بر يک هزار عضو از کتابخانه‌هاي عمومي شهرستان سرخه استفاده مي‌کنند.
علي‌رضا شاه‌حسيني با بيان اينکه سرخه يکي از شهرستان‌هايي است که به‌طور خاص و ويژه به بحث فرهنگ کتاب و کتاب‌خواني اهميت داده و در اين زمينه نيز با برگزاري برنامه‌هاي مختلفي با موضوعات رونمايي کتاب، کتاب‌خواني، نقد کتاب و قصه‌گويي در تمام کتابخانه‌هاي سطح شهرستان در خدمت آحاد جامعه است، گفت: کتابخانه‌هاي شهيد شهروي لاسجرد و کتابخانه‌هاي عمومي روستاهاي افتر و مؤمن‌آباد جزء کتابخانه‌هاي برتر شهرستان و استان در زمينه‌هاي کتاب و کتاب‌خواني هستند.
سرپرست فرمانداري شهرستان سرخه گفت: با مهيا شدن امکانات و رفع موانع موجود، پيگيري خواهيم کرد تا در صورت امکان در هفته دولت کلنگ احداث کتابخانه عمومي جديد شهر سرخه زده شود.
وي همچنين از شهرستان سرخه به‌عنوان شهرستان فرهنگ و ادب ياد کرد وگفت: اين شهرستان مفاخر و مشاهير بزرگي همچون حسن روحاني را در خود پرورانده که اين نيز نشان ديگري بر اهميت دادن مردم اين ديار به ديانت و فرهنگ است.
مؤيدي‌زاده افزود: کتاب و کتاب‌خواني يکي از راهکارهاي بسيار مهم و تأثيرگذار در نهادينه کردن فرهنگ‌هاي سالم و آگاهي دادن به اقشار مختلف مردم در آسيب‌شناسي معضل‌هاي اجتماعي خواهد بود.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: کتابخانه ، احداث ، سرخه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار