یاسوج؛

سهم 7 درصدی کهگیلویه وبویراحمد از مصرف روزانه بنزین

مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی استان گفت: سهم این استان از توزیع ومصرف روزانه بنزین نسبت به میانگین کشوری حدود 7/ درصد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ابوالفضل روح الهی گفت: سهم استان در زمینه مصرف و توزیع روزانه نفت وگاز(گازوئیل) نسبت به میانگین کشوری نیز حدود نیم درصد است.

روح الهی میزان مصرف روزانه نفت وگاز(گازوئیل) در کشور را نیز حدود 61 میلیون و 600 هزار لیتر اعلام کرد.

وی میزان مصرف روزانه فراورده های نفتی در استان را حدود یک میلیون و 177 هزار لیتر اعلام کرد و گفت: 533 هزار لیتر از این میزان بنزین است.

مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه وبویراحمد میزان مصرف نفت و گاز(گازوئیل) ، نفت سفید و نفت کوره در استان را روزانه به ترتیب 374 ، 170 و 13 هزار لیتر ذکر کرد.

وی میزان مصرف بنزین در سه ماه نخست امسال در کهگیلویه وبویراحمد را با 4/4 رشد مثبت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 49 میلیون و 551 هزار لیتر اعلام کرد.

روح الهی گفت: میزان مصرف بنزین در کشور در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال 94 نیز حدود یک درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه وبویراحمد میزان مصرف نفت و گاز (گازوئیل) در سه ماهه نخست امسال را 34 میلیون و 821 هزار لیتر دانست و افزود: میزان مصرف این فرآورده نفتی نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 3.8 درصد کاهش داشته است.

وی میزان مصرف نفت سفید در استان را در سه ماهه نخست امسال با حدود سه درصد کاهش مصرف نسبت به مدت مشابه سال 94 حدود 810 هزار لیتر اعلام کرد.

روح الهی بیان کرد: میزان مصرف گاز مایع در سطح استان در سه ماهه نخست سال جاری با رشد 2.3 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود چهارمیلیون و 868هزار کیلوگرم است.

وی گفت: میزان مصرف این فرآورده در کشور نیز با رشد بیش از 10درصدی روبرو بود.

وی 6 مبدا تامین فرآورده های نفتی در استان را شامل ماهشهر، بوشهر، اهواز، آبادان ، اصفهان و شیراز دانست و گفت: میزان ظرفیت ذخیره سازی مخازن فراورده های نفتی در این استان نیز افزون بر 26میلیون و 500هزار لیتراست.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.