سمنان؛

جایگاه برتر استان سمنان در کاهش تلفات شبکه های توزیع برق در كشور

از مهم ترین شاخص های بهره برداری و نگهداری بهینه از شبکه های برق رسانی کاهش تلفات شبکه های توزیع برق است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: استان سمنان به لحاظ کمترین میزان درصد تلفات شبکه های توزیع برق به عنوان یکی از استان های ممتاز در این عرصه است و با استمرار فعالیت ها و اقدام و عمل با مشارکت همگانی و اجرای دقیق و هوشمندانه برنامه های این طرح ملی که در راستای تحقق شعار سال نیز می باشد، توفیقات شایسته ای در این زمینه حاصل خواهد شد.

سیدمحمد موسوی زاده افزود: کاهش درصد تلفات انرژی در شبکه های توزیع برق ، یکی از شاخص های کلیدی و  اولویت های کاری و از مهم ترین اهداف و برنامه هائی است که برنامه محور درصدد تقلیل آن می باشیم.

وي تصریح کرد: شاخص ترین معیار ارزیابی عملکرد شرکت در حوزه فنی، میزان کاهش تلفات برق است  و از مهم ترین مولفه های بهره برداری و نگهداری بهینه از شبکه ها و تاسیسات برق رسانی به شمار می رود.
موسوی زاده با اشاره به این که هدف گذاری شاخص های کاهش تلفات از نکات کلیدی محسوب می شود افزود: تهیه برنامه عملیاتی به منظور دسترسی به اهداف پیش بینی شده می باید همواره مد نظر همکاران این بخش باشد.

وی با اشاره به اینکه اولویت بندی پروژه های کاهش تلفات انرژی به عنوان یک شاخص کلیدی می بایست در دستور کار واحدهای اجرائی باشد اظهار داشت: این مهم باید بر مبنای میزان تاثیرگذاری در تقلیل درصد تلفات و از طریق شاخص هائی مانند کاهش افت ولتاژ و بهبود پروفیل ولتاژ ، رینگ خطوط ، کاهش شعاع تغذیه برق مشترکان و سایر عوامل موثر در این بخش انجام پذیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: گزارش نقطه به نقطه تلفات انرژی  و رصد این موضوع باید به عنوان یکی از فرآیندهای پایش و نظارت، توسط دست اندرکاران این طرح در سطح شرکت و استان باشد و تمامی اقدامات و فعالیت ها مطابق با دستورالعمل حوزه ستادی کاهش تلفات اجرائی گردد.
انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار