آبادان؛

تاخیری در پرداخت حقوق کارگران شهرداری خرمشهر

علت تاخیر حقوق کارگران شهرداری خرمشهر کاهش اعتبارات است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛شهردار خرمشهر گفت: حذف نیرو و پرسنل در خرمشهر به معنای قطع رزق و روزی است.

محمدعلی دوایی‌فر با بیان اینکه شهرداری به دلایل مختلفی بیشتر از نیاز پرسنل دارد، افزود: در بدو ورود حقوق همه مجموعه به صورت همزمان پرداخت شد.

وی گفت: از زمانی که خرمشهر به عنوان منطقه آزاد قرار گرفت، بخش عمده‌ای از عوارض شهرداری که به عنوان منبع درآمد بود حذف شد.

شهردار خرمشهر در رابطه با اعتبارات دولتی افزود: به دلیل مشکلات اقتصادی کشور، منابع دولتی به حداقل و گاهی از اوقات به مرحله صفر رسیده است.

دوایی‌فر با بیان اینکه مشکل عدم پرداخت حقوق فقط مختص خرمشهر نیست، گفت: اکنون ما در رابطه با این موضوع دست و پایمان بسته است و با توجه به پیگیری‌های متعدد به بحث مشارکت خصوصی روی آوردیم.

وی بالا بودن دیون و بدهی‌های شهرداری به دستگاه‌ها مختلف و مردم را مشکل دیگر این سازمان دانست و افزود: سنگینی این مشکل سال‌های زیادی است که گریبان‌گیر شهرداری خرمشهر شده است.

شهردار خرمشهر گفت: بالا بودن بدهی‌های شهرداری به چالش مهمی تبدیل شده است که علاوه بر عدم توان تامین آن، امکان بخشش هم وجود ندارد.دوایی‌فر افزود: تمام تلاش ما بر این مبنا است که جدا از فضای حاشیه‌ای، ساختار مناسبی برای شهرداری تدوین کنیم تا رویکرد خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شود.

وی گفت: حضور منطقی مردم و همراهی آنها با شهرداری تنها راه حل است و نباید با مسائل و مشکلات احساسی برخورد شود، البته نظرات مردم را قبول داریم و در پردازش آن کار می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.