سمنان؛

کلید حل مشکلات کشور و استان سمنان اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه سمنان گفت:غارت بیت المال موجب بی اعتمادی مردم نسبت به مسئولان می شود و ضروری است قوه قضاییه با متخلفان برخورد جدی کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با بیان اینکه کلید حل مشکلات کشور و استان سمنان اقتصاد مقاومتی است در خطبه های نماز جمعه گفت: بیکاری ، طلاق وکمبود آب از جمله مشکلاتی است که مشاهده می شود و به گفته مقام معظم رهبری کلید حل این مشکلات اقتصاد مقاومتی است.
آیت ا... شاهچراغی به مسئله غارت بیت المال توسط عده ای در کشور اشاره کردو گفت: به فرموده مقام معظم رهبری نیروهایی که در بیت المال غارتگری کرده اند باید عزل شوند و اموالشان به بیت المال برگردانده شود و همچنین قوه قضائیه آنها را مجازات کند.
وی گفت: غارت بیت المال موجب بی اعتمادی مردم نسبت به مسئولان میشود و ضروری است قوه قضاییه با متخلفان برخورد جدی کند.
نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود به شبه کودتای نافرجام ترکیه هم اشاره کردو گفت: کودتای ترکیه به جایی نرسید و دولت جمهوری اسلامی با کودتا مخالف است و مسئولان هم این کودتا را محکوم کردند.
وی گفت: ما به عملکرد اردوغان منتقد هستیم و باید اردوغان بداند این کودتا ی شکست خورده آتش زیر خاکستر و تمام نشده است.
آیت ا... شاهچراغی افزود: اردوغان به مردم سوریه ظلم و ستم زیادی کرد و خونهایی که در سوریه ریخته شد او شریک است و باید اردوغان همانطوری که از روسیه معذرت خواهی کرد از مردم سوریه هم بابت خونهایی که ریخته شده عذرخواهی کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به هفته نماز جمعه هم اشاره کردو گفت: نماز جمعه پایگاه عبادی و سیاسی و یک مسئله حکومتی است.
خطیب جمعه سمنان گفت: نماز جمعه برای همه است و باید مسئولان در صف اول نماز جمعه باشند.
وی همچنین به 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور به امامت آیت ا... طالقانی و همچنین عملیات غرور آفرین مرصاد هم اشاره کردو گفت: نمازجمعه بیعت با امام و نظام است .
امام جمعه سمنان همچنین با تقدیر از صداوسیما و دست اندرکاران برگزاری نماز جمعه گفت: نماز جمعه پایگاه تقواست.
وی در بخش دیگری از سخنانش به کمبود آب در برخی از مناطق شهر سمنان هم اشاره کردو گفت: توریع آب در شهر سمنان ناعادلانه است و باید مسئولان در این باره چاره اندیشی کنند.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.