پیراهن شماره 3 باشگاه والدهوف مانهایم به ملی‌پوش افغانستانی داده شد

ملی پوش افغانستانی مقیم آلمان با فسخ قراردادش با تیم زابروکن به تیم قهرمان لیگ جنوب غربی دسته ۴ آلمان پیوست.

پیراهن شماره 3 باشگاه والدهوف مانهایم به ملی‌پوش افغانستانی داده شد
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، حسن امین، ملی پوش افغانستانی مقیم آلمان با فسخ قراردادش با تیم زابروکن به تیم قهرمان لیگ جنوب غربی دسته ۴ آلمان پیوست.

امین طی قرار دادی ۲ ساله به باشگاه والدهوف وانهایم پیوسته است که چندی پیش از رسیدن به رقابت‌های لیگ دسته ۳ آلمان باز ماند.

این تیم در فصل پیش مسابقات با قهرمانی در این حوزه فوتبالی برای رسیدن به رقابت های لیگ دسته ۳ راهی دیدار پلی آف شد که در نهایت با قبولی شکت مقابل حریفش از رسیدن به دسته بالاتر مسابقات در آلمان باز ماند.

حسن امین پیراهن شماره ۳ این تیم را بر تن خواهد کرد.

امین از محدود بازیکنان افغانستان است که فوتبال را آکادمیک و از خردسالی در باشگاه دارمشتات آلمان آموخته است. او از سال ۲۰۰۰ الی ۲۰۱۱ در باشگاه دارمشتات بازی کرد. او در سال ۲۰۱۰ نیز در ترکیب زیر ۱۹ سال این تیم نیز قرار گرفت.

این فوتبالیست افغانستانی در سال ۲۰۱۱ از باشگاه دارمشتات به اینتراخت فرانکورت ۲ انتقال پیدا کرد و تا سال ۲۰۱۴ در آنجا بازی کرد.

امین سال ۲۰۱۴ به ساربروکن در لیگ دسته ۴ آلمان پیوست. این باشگاه سال گذشته همراه با حسن امین تا مرحله پلی آف بازی های لیگ ۴ هم رفت و در آن مرحله با بدشانسی و در ضربات پنالتی بازی را واگزار کرد تا به لیگ ۳ آلمان صعود نکند. ساربروکن یک تیم خیلی خوب است و امسال نیز جز ۴ تیم برتر در لیگ ۴ است و احتمال دارد که امسال به لیگ ۳ صعود کنند.

حسن امین تا حال بیشتر از ۷ بازی برای تیم ملی افغانستان انجام داده است. این بازیکن پس از خداحافظی اسلام امیری به تیم ملی دعوت شد و با توجه به جوان بودنش میتواند سالیان زیادی در سمت چپ خط دفاعی تیم ملی حضور داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار