مرادخانی در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ازتباطات وزارت خارجه آلمان:

از طریق فرهنگ و هنر می توانیم دنیای بهتری بسازیم

آندریاس گورگن مدیرکل فرهنگ و ارتباطات وزارت خارجه آلمان با علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کرد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری ، در این دیدار که با حضور مشاورین و مدیران طرفین برگزار گردید ، آندریاس گوگن  از ایران به عنوان یک کشور پیشرفته و دوست یاد کرد و ابراز امیدواری کرد تبادل و ارتباط نزدیک بین  هنرمندان مخصوصا جوانان بیشتر شود و دو کشور ایران و آلمان بتوانند در آینده همکاری های هنری بیشتری داشته باشند . گوگن  در ادامه افزود : فرهنگ و هنر می تواند دیدگاه ها را تغییر دهد و حضور هنرمندان میهمان دو کشور موجبات توسعه هنری خواهد شد .
 
در ادامه این نشست یک ساعته علی مرادخانی ضمن اشاره به نقش مهم آلمان در حوزه های فرهنگی و هنری ضمن تشریح دیدگاه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه های مختلف هنری ، با اشاره به برنامه هایی که قرار است با طرف اروپایی داشته باشیم اظهار امیدواری کرد که اینگونه برنامه ها صرفا در سطح جشنواره ها نباشد و تبادل هنرمندان و آثار بیش از پیش به انجام برسد . وی ادامه داد که باید تلاش کنیم تا بتوانیم از طریق فرهنگ و هنر دنیای بهتری بسازیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار