زاهدان؛

جشنواره فرهنگ رضوی / تقویت نگاه معنویت رضوی در جامعه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره جلوه های فرهنگ نگاه معنویت رضوی در جامعه تقویت می کند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛مسگرانی افزود: مهم ترین نوآوری های که در دومین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیگی اتفاق افتاد اضافه شدن رشته پوستر به دو رشته آرم و نشانه و تصویرسازی اولین جشنواره بود.

وی افزود: با اضافه شدن رشته پوستر به دامنه جشنواره، زمینه آن را فراهم می کند تا تعداد بیشتری از آثار گرافیکی و تجسمی در این جشنواره داشته باشیم.
مسگرانی گفت: سال گذشته در حالی اولین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی را پشت سر گذاشتیم که قبلا سیستان و بلوچستان تجربه برگزاری همایش پژوهشی جشنواره فضایل رضوی در کارنامه دارد و برگزاری اولین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی برای آغاز کار بد نبود اما سطح آثار زیر متوسط بودودر برگزاری اولین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی زحمات زیاد کشیده بودند و در مجموع ارزشمندبود.
وی افزود: امسال دومین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی نسبت به اولین دوره آن متفاوت خواهیم داشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: خوشبختانه براساس مشاهدات ما در مراکز علمی و دانشگاهی، تبلیغاتی جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی توانسته است فضای هنری استان را به خصوص رشته گرافیک متحول کند و نیز نگاه معنویت رضوی تقویت کرده و یک جنبش و جوشش میان هنرمندان تجسمی و گرافیک ایجاد کرده است.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: جشنواره ، رضوی ، تقویت ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.