ارومیه؛

کاهش ۹ درصد مصرف نفتگاز با اجرای طرح تخصیص سوخت کشاورزی

مدیر منطقه ارومیه خاطرنشان ساخت منطقی کردن سهمیه سوخت در بخشهای مختلف مصرف یکی از راهکارهای اصلی در مبارزه با قاچاق سوخت و مقابله با عرضه خارج از شبکه می باشد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،مجرد مدیر منطقه ارومیه گفت: مصرف نفتگاز بخش کشاورزی استان آذربایجان غربی در سال گذشته با اجرای طرح تخصیص سوخت براساس سطح زیر کشت ۹ درصد کاهش یافته و در مدت مذکور بالغ بر ۱۶۰ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی به مصرف رسیده است.

وی ضمن قدردانی از تعامل سازمان جهاد کشاورزی در تعیین مقدار مصرف واقعی سطح زیرکشت کشاورزان به لزوم آموزش های تخصصی به کارشناسان ذیربط اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: منطقی کردن سهمیه سوخت در بخشهای مختلف مصرف یکی از راهکارهای اصلی در مبارزه با قاچاق سوخت و مقابله با عرضه خارج از شبکه می باشد.

وی با بیان اینکه در گذشته سهمیه سوخت براساس تعداد ادوات کشاورزی موجود در دست کشاورزان اختصاص می‌یافت، تصریح کرد: با تخصیص سهمیه براساس اراضی زیر کشت شاهد کاهش میزان مصرف نفتگاز در این بخش خواهیم بود وی اظهار امیدواری کرد با تعامل با سازمان جهادکشاورزی (بعنوان متولی اصلی سوخت کشاورزی) و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در تخصیص سهمیه واقعی سوخت میزان رضایت کشاورزان منطقه افزایش خواهد یافت.

کرم بیگی رئیس سرویسهای صنعتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ضمن تشریح فرایندهای جدید تعیین سهمیه واقعی از برگزاری دوره های آموزشی مستمر در استانهای مختلف کشور خبرداد و گفت: استفاده از تجربیات کارشناسان با تجربه مناطق و جهادکشاورزی در بهبود مستمر فرایندهای تعیین سهمیه تاثیر بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/س

برچسب ها: کاهش ، مصرف ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.