کاهش نرخ تورم چه تاثیری بر اقتصاد خانوار دارد/ سرنوشت کارت های سوخت همچنان در هاله ای از ابهام

کارشناسان اقتصادی معتقدند تا زمانی که مردم تغییرات نرخ تورم را در زندگی روزمره خود حس نکنند نمی توان به این نتیجه رسید که کاهش تورم صحت دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تابستان امسال خاموشی خواهیم داشت تا کاهش نرخ تورم چه تاثیری بر اقتصاد خانوار دارد از مهم ترین رویدادهای اقتصاد و انرژی در هفته ای که گذشت؛

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور از افزایش ساعات کاری ادارات مالیاتی برای پاسخگویی و راهنمایی مودیان در روزهای پایانی تیرماه خبر داد.


کارشناسان اقتصادی معتقدند تا زمانی که مردم تغییرات نرخ تورم را در زندگی روزمره خود حس نکنند نمی توان به این نتیجه رسید که کاهش تورم صحت دارد.


وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان که به منظور شرکت در چهاردهمین اجلاس وزرای آنکتاد به کنیا سفرکرده بود، با رییس کل بانک مرکزی کنیا دیدار و گفت‌وگو کرد.


معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر از ضرورت مدیریت مصرف برق توسط مشتریکن برای عبور از پیک تابستانه خبرداد.


مسعود کرباسیان رئیس‌کل گمرک ایران از الکترونیکی شدن ارتباط گمرک با ۲۱ سازمان خبر داد.


معاون اول رئیس جمهوری گفت:باید به دنبال بازارهای صادراتی برای محصولات پتروشیمی بود و تلاش کرد که در مصرف صنعتی نیز این محصولات مورد استفاده قرار گیرد.


رکورد گازرسانی به نیروگاههای کشور طی روزهای گذشته با تحویل روزانه ٢٤٨ میلیون مترمکعب گاز به این بخش از مصرف شکست.


کارشناسان معتقدند که با یک قرارداد نمی توانیم به یکباره صنعت نفت خود را متحول کرده و آن را بومی سازی کنیم.


نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: تامین وضعیت اقتصادی و معیشتی برای مردم نیازمند تبادلات کالایی و صادراتی در سطح جهانی است.


آیا کارت های سوخت که با هزینه گزافی به شکل غیر مستقیم از بودجه مردم تامین شده به طور کامل از گردونه استفاده حذف می شود یا برنامه دیگری برای استفاده بهینه از آنها تعریف خواهد شد.

انتهای پیام/










اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار