سی ان ان: ترامپ، ثروتمندتر و بدهکارتر از یک سال گذشته

دونالد ترامپ، نسبت به یک سال گذشته ثروتمندتر و در عین حال بدهکارتر شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان؛ دونالد ترامپ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوریخواه، توانسته امسال در شاخص ثروت بلومبرگ به ارزش 3 میلیارد دلار دست یابد. این رقم رشدی 100 میلیون دلاری نسبت به 2.9 میلیون دلار سال گذشته را نشان می دهد.

در همین حال، بدهی ترامپ در طول یک سال گذشته از 350 میلیون دلار به 650 میلیون دلار افزایش یافته است.

بخش زیادی از بدهی ترامپ در سال گذشته به هزینه 170 میلیون دلاری وی برای بازسازی یک ساختمان و تبدیل آن به هتلی مجلل در واشینگتن مربوط می شود. ساخت این هتل از سال 2013 آغاز شده و قرار است در سپتامبر امسال افتتاح شود.

در عین حال ارزش سرمایه های ترامپ نیز افزایش یافته است. بر اساس گزارش بلومبرگ، زمین گلف ترامپ در فلوریدا با رشدی 90 درصدی به ارزش 710 میلیون دلار و برج ترامپ در نیویورک نیز با رشدی 22 درصدی به ارزش 600 میلیون دلار رسیده است. کمپین ریاست جمهوری ترامپ تاثیر کمی بر ثروت وی داشته است. وی تاکنون 46.1 میلیون دلار در روند انتخاباتی هزینه کرده است.

دونالد ترامپ همچنان اصرار دارد که ارزش سرمایه های وی بسیار بیشتر از برآوردهای مستقل و برابر با بیش از 10 میلیارد دلار است. بخشی از این اختلاف نظر، به ارزش گذاری برند "ترامپ" مربوط می شود. وی تاکنون چندین بار اظهار کرده ارزش نامش به تنهایی برابر با 3.3 میلیارد دلار است. این در حالیست که بلومبرگ ارزش برند ترامپ را تنها 35 میلیون دلار مشخص کرده است.

سایر وبسایت های اقتصادی، از جمله فوربز و فورچون، سرمایه های ترامپ را به ترتیب 4.5 و 3.9 میلیارد دلار اعلام کرده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار