یاسوج ؛

نگاه شهرداری ها به حوزه سرمایه گذاری تسهیل گرایانه باشد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت نگاه تسهیل گرایانه شهرداری ها نسبت به صدور مجوزهای لازم برای جذب سرمایه گذاری در بخش های مختلف تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید موسی خادمی روز سه شنبه در جمع شهرداری های 17 گانه کهگیلویه وبویراحمد افزود: شهرداری ها یکی از ارکان و نهادهای اصلی برای صدور مجوز برای سرمایه گذاری است و نقش تسهیل گر آن در این زمینه بسیار تعیین کننده است.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد به لحاظ شرایط خاص حاکم کمترین میزان جذب سرمایه گذاردر حوزه های گوناگون را دارد، گفت: بدون شک سخت گیری های بی مورد و معطل کردن سرمایه گذار در چنبره مسایل اداری از آفت های اساسی در زمینه جذب سرمایه گذار است.

خادمی با اشاره به نزدیک بودن سفر اعضای هیات دولت به استان نیز از شهرداری های 17 گانه خواست همگام با سایر نهادهای مختلف آمادگی کامل برای استقبال از دولمتردان را داشته باشند.

وی توسعه عمران شهری را همچنان از اولویت های اساسی در توزیع اعتبارات دانست و از فرمانداران شهرستان های مختلف خواست در کمیته برنامه ریزی نیز این مهم را لحاظ کنند.

خادمی ابراز داشت: درخواست کمک به شهرداری های استان از ردیف های مختلف و پیش بینی شده در قانون نیز یکی از اولویت ها و پیشنهادهای اساسی در سفر هیات دولت به استان است.

مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست با بیان اینکه دولت یازدهم اهتمام ویژه ای نسبت به عمران شهری و روستایی دارد، افزود: امسال بیش از یکهزار و 661 تن قیر رایگان بین شهرداری های زیر 50 هزار نفر استان توزیع شد.

عبدالکریم عزیزی از تخصیص بیش از 40 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی به شهرداری های استان در سال جاری خبر داد.

وی تصریح کرد: سال گذشته نیز 220 میلیارد ریال از سوی سازمان همیاری شهرداری ها و 110 میلیارد ریال نیز از طریق اداره کل امورمالیاتی استان به شهرداری های 17 گانه اختصاص یافت

انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.