نیروهای مسلح ترکیه: از کودتا خبر داشتیم!/ فتح‌الله گولن مسئول تلاش برای کودتاست

نیروهای مسلح ترکیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند از ساعت‌ها قبل از تلاش برای کودتا در این کشور مطلع شده بودند.

نیروهای مسلح ترکیه: از کودتا خبر داشتیم!
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی الحدث لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد: نیروهای مسلح ترکیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد کنترل همه این کشور را پس از ناکام گذاشتن تلاش برای کودتا در دست گرفته است. 

در این بیانیه آمده است: اطلاعاتی درباره طرح کودتا در ساعت هشت شب دریافت کردیم. بیشتر یگان های نظامی در تلاش برای کودتا دست ندارند.

نیروهای مسلح ترکیه با صدور بیانیه‌ای جماعت فتح الله گولن را مسئول تلاش برای کودتا در این کشور اعلام کرد. 

در این بیانیه آمده است: اعضای گروه تروریستی وابسته به گولن در داخل ارتش ترکیه به آنچه لایق آن بودند، رسیدند. ارتش به طور کامل همه توطئه های گروه گولن را ناکام گذاشت.

همچنین شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد: دولت ترکیه از اخراج دویست و پنجاه و هفت نفر از کارکنان نخست وزیری این کشور خبر داد.

شبکه تلویزیونی الحدث لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: اداره امور دینی ترکیه چهارصد و نود و دو نفر از کارکنان خود را در پی کودتای نافرجام در این کشور اخراج کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۹ تير ۱۳۹۵
سلام کودتاه نافرجام و اخراج مقام های بالا تا پائین وبه این گستردگی ساختگی نبوده نظرمن اینکه به حوادث یه مقدار با در نظر داشتن واقعیت ها وجریانات بنگریم که اردوغان وچند مقام های بلند پایه یه قدم از کودتاگران جلوتر بودند و این بازی را با ریسک بالا به نفع خود تمام کردن اما واقعیت ماجرا بعد از این پاک سازی هاست وبازی های سیاسی به این ریسک وسریع عواقبی ندارد جز دشمنی وکودورت اقشار جامعه به یکدیگر و فروپاشی نظام خواهید دید عجله نکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۹ تير ۱۳۹۵
خیلی اخمقانس بگیم کودتاس همش ساختگیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۹ تير ۱۳۹۵
ای ساده
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۹ تير ۱۳۹۵
الان که خیلی ها نظر به کودتای ساختگی دارنند این بیانه صادر کردند. میگه ساعت هشت شب خبر دریافت کردیم برا کودتا و عرض چند ساعت نزدیک به سه چهار هزار نفری در ارتش و دستگاه قضا دستگیر کردید. واقعا سرعت نور دارند .
آخرین اخبار