اهواز؛

اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت در شادگان

رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان گفت: ۱۵ پایگاه در سراسر این شهرستان برای غنی سازی اوقات فراغت همزمان با فصل تابستان آمادگی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب حاجی زاده اظهار کرد: در این تعداد پایگاه ها از رشته های آموزش صوت و لحن و مفاهیم قرآن کریم، آموزش کامپیوتر، ریاضی، زبان خارجه، نقاشی و طراحی و خوشنویسی، فوتسال، تنیس روی میز، پینگ پنگ، آمادگی جسمانی، کاراته ثبت نام به عمل می آید.

وی افزود: ثبت نام شرکت در طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان از ابتدای تیرماه جاری آغاز شده و پیش بینی می شود حدود یک هزار و ۸۰۰ نفر در این طرح مشارکت کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان همچنین از آغاز ثبت نام کلاس های تابستانی در پژوهش سرای دانش آموزی اسکیت این شهرستان خبر داد و بیان داشت: در این پژوهش سرای دانش آموزی در رشته های نجوم، مبانی کامپیوتر، آشنایی با شبکه، برنامه نویسی مقدماتی، نصب ویندوز و راه اندازی مودم ثبت نام انجام می شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این کلاس ها برای بزرگسالان و دانش آموزان و دو جنسیت خواهران و برادران تشکیل می شوند.

حاجی زاده اذعان داشت: در این طرح رشته های متنوعی نسبت به سال های گذشته ایجاد و با استقبال دانش آموزان مواجه شده است.

وی تصریح کرد: این دستگاه تعلیم و تربیت به دنبال بهینه کردن و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به منظور پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.