زنجان؛

اردوهای جهادی فرصتی برای آموزش زندگی

طرح های هجرت که در قالب اردوهای جهادی برگزار می شود فرصتی مناشسب برای آموزش زندگی برای جوانان است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ فرماند سپاه ناحیه یکزنجان گفت: اردوی های طرح هجرت در قالب بسیج سازندگی با همکاری سپاه، بسیج و آموزش و پرورش سال ها در حال اجرا است و ثمرات خوبی را تا به امروز داشته است.

سرهنگ طهماسبی افزود:در این اردوها دانش آموزان مسولیت پذیری بیشتری پیدا می کنند و نسبت به خیلی از مسائلاحساس مسولیت بیشتری دارند.

وی با بیان اینکه جوانان دارای هیجانات جوانی هستند، خاطر نشان کرد : ارضای سالم هیجانات جوانی همین اردو های جهادی است و دراین اردوها کمک به هم نوع و نوع دوستی را فرا می گیرند و به نوعی اوقات فراغت سالم ومناسبی برای جوانان محسوب می شود.

طهماسبی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت رسانی به مناطق محروم و دور دست کشور عنوان کرد: به همین منظور بسیج سازندگی از سال ۷۹تأسیس شده است و نتایج خوبی را به دنبال داشته و هم اکنون به دلیل کمبود اعتبارات این اردوها در سطح گسترده تری ایجاد نمی شوند و این رسانه های دیداری ،نوشتاری وشنیداری هستند که می توانند با اطلاع رسانی دقیق و درست خود آن را گسترش دهند.

فرماند سپاه ناحیه یکزنجان با اعلام اینکه در سال گذشته ۷۲مدرسه در سطح شهرستان زنجان زیبا سازی شدند، گفت: همچنین در سال گذشته ۴۰۰دانش آموز و ۳هزارو ۱۵۰نفر روز در اردو های طرح هجرت فعالیت داشتند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: مسئله انقلاب گری از همین اردوهای جهادی شروع می شود و به دلیل خودجوش بودن این طرح ها تحقق این امر بیشتر است بنابراین مسئله انقلاب گری یکی از مسائلی است که در طرح هجرت سال جاری بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.