در سفر به اروپا این 6 مورد را فراموش نکنید+ تصاویر

پایگاه خبری نیوز استرالیا در مطلبی به معرفی عجایبی در کشورهای قاره اروپا پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه خبری نیوز استرالیا در مطلبی به معرفی عجایبی در کشورهای اروپایی پرداخت و نوشت: اروپا سرزمینی فراتر از کلیساها و گالری‌های هنری است. سالانه بیش از 580 میلیون گردشگر از کشورهای قاره سبز و مناطق تاریخی و طبیعی آن بازدید می‌کنند این در حالی است که بسیاری از این گردشگران از عجایبی که در برخی از کشورهای اروپا وجود دارد، بی‌خبرند.

در ادامه این مطلب به تشریح عجایبی در کشورهای مختلف قاره اروپا می‌پردازیم:

1. پرتاب چکش برای عشاق

مردم شهر پورتو پرتغال معتقدند زمانی که فردی انتظار عاشق شدن را ندارد عشق به‌سوی آن فرد می‌آید. در جشنواره خیابانی که هرسال اواسط تابستان برگزار می‌شود مردم شهر با به دست گرفتن چکش پلاستیکی به جشن و پای‌کوبی پرداخته و زوج موردنظر خود را با زدن چکش پلاستیکی بر سرش انتخاب می‌کنند. این مراسم ریشه در یک آیین باستانی دارد. به دست گرفتن چکش آهنی در این مراسم ممنوع است.

در سفر به اروپا این 7 مورد را فراموش نکنید+تصاویر

2. زندانی شدن در ترسناک‌ترین قلعه اروپا

قلعه ادینبورگ یکی از نقاط خالی از سکنه در جهان است که بیش از 900 سال از تأسیسان روی یک تپه متروک می‌گذرد. این قلعه جادویی از اتاق‌هایی باشکوه و بزرگ برخوردار است. با این حال مخوف‌ترین بخش آن سلول‌های زیر زمینی آن است که زمانی بیماران طاعونی را در این سلول‌ها به بند می‌کشیدند. آمار کشته‌های این قلعه به حدی است که بومیان این منطقه همواره از صدای ناله ارواح در این قلعه واهمه دارند. این در حالی است که گذراندن یک شب در یکی از سلول‌های قلعه ادینبورگ به سفری ماجراجویانه برای گردشگران تبدیل شده است.

در سفر به اروپا این 7 مورد را فراموش نکنید+تصاویر

3. موزه فلورسنت در آمستردام

در طبقه زیرین موزه آمستردام می‌توان زیباترین نقاشی‌های دیواری در قالب تصاویر فلورسنت مشاهده کرد. در این موزه هیچ نوری وجود ندارد و نور محیط از انعکاس تصاویر فلورسنت تأمین می‌شود.

در سفر به اروپا این 7 مورد را فراموش نکنید+تصاویر

4. غواصی در لجن زار

غواصی در لجن‌زار ورزشی مفرح در ولز محسوب می‌شود. این ورزش از سال 1985 میلادی (1364) در Llanwrtyd کوچک‌ترین شهر انگلیس برگزار می‌شود. زنان و مردان اواخر تابستان در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. این رویداد هر سال هزاران گردشگر را به این منطقه می‌کشاند.

در سفر به اروپا این 7 مورد را فراموش نکنید+تصاویر

5. جشنواره پرتاب سوسیس

شهر راپر اس ویل در سوئیس هرساله میزبان جشنواره پرتاب سوسیس است. این جشنواره از سال 1350 میلادی برگزار می‌شود و همچنان حفظ شده است. درگذشته قشر متمول جامعه بخشی از خوراک خود را که سوسیس بخش عمده‌ای از آن را تشکیل می‌داد از پنجره برای کودکان گرسنه پرتاب می‌کردند. رول نان و شیرینی از دیگر خوراکی‌هایی است که در این جشنواره کاربرد دارند.

در سفر به اروپا این 7 مورد را فراموش نکنید+تصاویر

6. قطار هاگوارتس اکسپرس در اسکاتلند

این منطقه یکی از لوکیشن فیلم هری پاتر است و سالانه هزاران گردشگر را به خود جذب می‌کند.

در سفر به اروپا این 7 مورد را فراموش نکنید+تصاویر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار