مجید انتظامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حال پدرم خوب است، اما نیاز به مراقبت دارد

هنر سینمای این مرز و بوم مدیون و مرهون افرادی همچون عزت الله انتظامی است

مجید انتظامی فرزند عزت الله انتظامی در خصوص وضعیت پدرش در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: حال پدرم خوب است اما نیاز به رسیدگی دارد و باید از وی مراقبت شود بدلیل اینکه سن ایشان این شرایط را ایجاب کرده است.
 
این نوازنده و آهنگ ساز کشورمان که در این حرفه جزء پیشکسوتان محسوب می‌شود، در مورد تاریخ تولدش اظهار داشت: در حقیقت من در تاریخ 26 اسفند سال 26 متولد شدم اما در تاریخ 16 تیر ماه سال 27 برای من شناسنامه گرفته شده است به همین جهت در سال برای من دوبار جشن تولد گرفته می شود.
 
انتظامی که در مراسم جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولدین تیر ماه حضور داشت، در ادامه صحبت‌هایش در خصوص گرد همایی‌های پیشکسوتان هنرمند بعد از مدت‌ها بیان کرد: این موضوع اتفاق بسیار خوبی است که توسط موسسه پیشکسوتان هنرمند انجام می‌شود انسان در این مجالس دوستان زمان کودکی و هم صنفی های خود را می بیند و از این اتفاق لذت می برد.

وی تصریح کرد: در طول سال های عمر انسان ها بارها نزدیکان خود را به نوعی گم می‌کنند و درگیر گرفتاری های زندگی خود می شوند و این نوع محافل بهانه‌ای برای باهم بودن است. باید از کسانی که به فکر هنر کشور و رسیدگی به امور یشکسوتان هستند قدردانی کرد.
 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار