محجوب : ملی پوشان حاشیه امنیت ندارند

مربی تیم ملی جوانان و نوجوانان کشورمان گفت: شطرنج کشورمان استعداد های زیادی دارد و هیچ کس در تیم ملی حاشیه امنیتی ندارد.

محجوب : ملی پوشان حاشیه امنیت ندارندمرتضی محجوب مربی تیم ملی جوانان و نوجوانان شطرنج کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، پاسخ گوی سوالات شد. 

وی ابتدا و در خصوص وضعیت شطرنج کشورمان عنوان کرد :خوشبختانه شطرنج کشورمان در حال حاضر و در رده جوانان و نوجوانان جایگاه بسیار خوبی در سطح جهان دارد. 


تیم ملی شطرنج کشورمان در سال گذشته موفق شد مقام اول المپیاد جهانی را کسب کند و. در مسابقات یونان هم به مقام دوم دست یابد . خوشبختانه حالا هم این تیم با ترکیب دومش راهی مسابقات قهرمانی مدارس آسیا شده است. همچنین نفرات اصلی این تیم همراه با تیم ملی بزرگسالان کشورمان در حال حاضر در مسابقات جام ستارگان حضور دارند.

محجوب  افزود : خوشبختانه پتانسیل بسیار بالایی داریم و به همین دلیل هیچ یک از بازیکنان ما در تیم های ملی حاشیه امنیت ندارند. امیدوارم این موضوع در آینده باعث کمک به تیم ملی بزرگسالانمان  هم بشود. 

وی در خصوص حمایت های وزارت ورزش هم عنوان کرد: حمایت های خوبی از ما صورت می گیرد به خصوص از زمانی که رئیس فدراسیون عوض شده است.

برنامه ریزی فدراسیون و حمایت های وزارت ورزش باعث شده تا ما بتوانیم به خوبی مسابقات گرند پری، جام ستارگان و قهرمانی مدارس آسیا را برگزار کنیم. 

همچنین موفق شدیم اعزام های خوبی هم به مسابقات برون مرزی داشته باشیم و حتی به فهرمانی جام ملت ها برسیم.

محجوب در مورد مسابقات پیش رو هم عنوان کرد: تیم ملی زیر 16 سال کشورمان اول مرداد برای حضور در المپیاد اسلوواکی راهی این کشور می شود. همچنین تیم ملی زیر 14 و زیر 12 سال کشورمان هم به ترتیب راهی مسابقات جوانان روسیه ، هند و گرجستان می شوند. 


مربی تیم ملی جوانان شطرنج کشورمان در پایان گفت: حمایت ها عالی بوده وا میدوارم با این روند بتوانیم یکی از قدرت های اصلی جهان در تمام رده ها شویم. 



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار