هشدار ائتلاف 14 فوریه بحرین درباره وارد شدن هرگونه گزندی به آیت‌الله عیسی قاسم

ائتلاف چهارده فوریه بحرین ضمن هشدار درباره وارد شدن هرگونه گزندی به آیت‌الله عیسی قاسم، از شریک بودن آمریکا در جنایات آل خلیفه خبر داد.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنامه، ائتلاف 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه ای درباره وارد شدن گزندی به آیت الله عیسی قاسم هشدار داد.

در این بیانیه آمده است: تعدی به جایگاه و مقام آیت الله عیسی قاسم به مثابه عبور از همه خطوط قرمز است.

ائتلاف چهارده فوریه بحرین اعلام کرد: دولت آمریکا در هر جنایتی که ضد آیت الله قاسم روا داشته می شود شریک است. آمریکا باید بهای آن در سطح منافع آمریکا در بحرین متحمل شود.

در این بیانیه آمده است: هیچ آمریکایی در سرزمین بحرین در شرایطی که نماد شیعیان امنیت ندارد نمی تواند در کمال امنیت زندگی کند. نباید فریب برخی مواضع را خورد.

ائتلاف 14 فوریه بیان کرد: هر اقدامی که از سوی آل خلیفه ضد بزرگترین نماد دینی شیعیان بحرین صورت گیرد با واکنش فدائیان روبرو خواهد شد. نوع کارزاری که ما در بحرین داریم از پیچیده ترین کارزازها است.

ائتلاف چهارده فوریه بحرین ضمن درخواست هوشیاری و بصیرت در موضع گیری ها و عمل به مسئولیت در این زمینه اعلام کرد: همه باید در تحصن باز شرکت کنند و محاصره نظامی دراز باید شکسته شود. به شایعات بی اساسی که آل خلیفه به دنبال اشاعه آنهاست نباید توجه شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار