در ادامه اقدامات سرکوبگرانه خود؛

آل خلیفه، جمعیت اسلامی وفاق را منحل کرد

رژیم بحرین، جمعیت اسلامی وفاق را منحل و دارایی‌های آن را مصادره کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المنار در حبری فوری گزارش داد: رژیم بحرین، جمعیت اسلامی وفاق را منحل و دارائی‌های آن را مصادره کرد.

جمعیت وفاق مهم‌ترین تشکّل مخالف این کشور به شمار می‌آید، و از اعتراض‌ها و فعالیتهای مسالمت آمیز مردمی برای درخواست مطالبات برحقشان حمایت می‌کند. 

شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت وفاق، مدت‌ها است که در بازداشت به سر می‌برد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۷ تير ۱۳۹۵
تا زمانی که رژیم بحرین تحت حمایت آمریکا و غرب هست هر کاری که دلشان خواست میکنند و هیچ کسی و نهاد بین الملی که همه انها در کنترل امریکا و در اصل اسرائیل هستن نمی تواند کار بکند.واین اقدامات اخیر در بحرین و عربستان و دیگر و اقدامات برخورد کردن شدید با مخالفان و گروه های که ضد اسرائیل هستن همه اینها طبق دستور و هدف هایی از پیش گرفته شده است و با تحولات منطقه واقعا باید خیلی خیلی ایران حواسشان به برنامه حمله به ایران باشد و با وجود اختلافات که الان ایجا د کردنند بین ایران و عرب ها. و امکان زیادی وجود داره که خدای نکرده در آینده قصد حمله به ایران دارند و زیاد دور نمی توان باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۷ تير ۱۳۹۵
این هم نتیجه خویشتن داری و مدارا با آل خلیفه پست فطرت اینها فقط وفقط زبان زور رو میفهمند مردم بحرین دیگه باید یک اقدام اساسی بکنند
Germany
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۷ تير ۱۳۹۵
پس ال خلیفه دارایی وفاق را کرد مال خلیفه. ان شاءالله خداوند این رژیم ددمنش را نابود بگرداند
آخرین اخبار