ارومیه؛

تکلیف منطقه ویژه اقتصادی ارومیه مشخص می شود

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تا دو ماه دیگر نتایج کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مورد لایحه منطقه ویژه اقتصادی ارومیه مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، نادر قاضی‌پور به آخرین اخبار از وضعیت بررسی لایحه منطقه ویژه اقتصادی ارومیه پرداخت و اظهار داشت: این موضوع در مجلس هشتم پیشنهاد شد و در کمیسیون اقتصادی نیز به تصویب رسید.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این موضوع به صورت لایحه در مجلس به کمیسیون اقتصادی برای بررسی فرستاده شده است.

وی با بیان اینکه تا دو ماه دیگر نتایج کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه منطقه ویژه اقتصادی ارومیه مشخص می‌شود افزود: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در ارومیه تحولی در اقتصاد استان و منطقه به وجود آورده و تا حد زیادی مشکل اشتغال را حل می‌کند.

قاضی پور به موضوع سمفونی وحدت تحت عنوان ارمیا با موضوع دریاچه ارومیه نیز پرداخت و اظهار داشت: تصاویری که در این سمفونی پخش شد مربوط به خشک شدن دریاچه بود و در آن هیچ راهکار و پیشنهادی برای حل مشکل خشکی دریاچه به مردم و حاضران ارائه نشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، اجرای سمفونی دریاچه ارومیه را غیر قابل توجه خواند و تصریح کرد: باید برای وضعت پیش آمده ارائه راهکار داد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.