سمنان;

ایمن‌سازی محورهای استان سمنان

با توجه به آغاز سفر های تابستانی محورهای استان سمنان ایمن سازی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیرکل راه و ترابری استان سمنان در بازدید از یکی از پروژه‌های راه سازی گفت : راه‌های ارتباطی استان سمنان با توجه به قرار گرفتن بیش از 600 کیلومتر از محور پرتردد تهران ـ مشهد در آن و ارتباط بین مرکز و شمال ایران، همواره از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند.
سید عبدالمجید نژاد صفوی از خدمات‌دهی به زوار امام‌رضا(ع) به عنوان یک افتخار برای پرسنل این اداره کل نام برد و افزود: راه و ترابری استان سمنان با اجرای طرح ایمن‌سازی محورهای این استان زمینه‌های لازم برای سفری آرام و ایمن برای هم‌وطنان فراهم کرده است.
وی با اشاره به محدودیت در منابع اعتباری، خاطرنشان کرد: با وجود این محدودیت‌ها راه و ترابری این استان توانسته تا پیش از آغاز سفرهای تابستانی طرح ایمن‌سازی را در این استان اجرایی کند.
وی از پاک‌سازی حاشیه راه‌های این استان خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر ایمن‌سازی و پاکسازی راه‌ها و حاشیه راه‌های این استان، امسال با هدف بسترسازی برای سفرهای تابستانی طرح‌های اصلاح شیب شیروانی نقاط پرواژگون، رفع برخی نقاط حادثه‌خیز، تجدید خطکشی محورها، ایجاد روشنایی در مقاطع مستعد حادثه، آماده سازی راهدارخانه‌ها و نصب و تکمیل تابلوهای هشداردهنده و... را نیز در این استان اجرایی کرده است.
نژاد صفوی، از برپایی 15 ایستگاه صلواتی در بین راه‌های این استان خبر داد و گفت: ایجاد این ایستگاه‌ها با هدف افزایش توقف‌های بین‌راهی و استراحت بیشتر رانندگان و خدمات‌دهی به زوار انجام شده است.
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با بیان اینکه استراحت‌های موقت و کوتاه‌مدت نیز تاثیر بسیار بالایی در کاهش سوانح جاده‌ای دارند، تصریح کرد: این مهم به‌ویژه در راه‌های استان سمنان که به‌واسطه یکنواختی و کویری بودن آبستن حوادث بیشتری است، از اهمیت بیشتری برخوردار است.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.