اختتامیه طرح قرآنی «شمیم وحی»/ 2

شهردار تهران: فرهنگ قرآنی را با التزام عملی به آن گسترش دهیم

علاوه بر حفظ و قرائت قرآن کریم، باید پرچم قرآن را با اقدام و عمل به آن برافراشته نگه داشت.

شهردار تهران: فرهنگ قرآنی را با التزام عملی به آن گسترش دهیم
به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم اختتاميه طرح عظیم قرآنی «شمیم وحی»  باحضور دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران، حجت السلام و المسلمين سید رمضان موسوی مقدم قائم مقام سازمان صدا و سیما و جمعی از مقامات کشوری و لشکری امروز یکشنبه 27 تیرماه در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

در این مراسم محمد باقر قاليباف شهردار تهران اظهار داشت: در جلسه مربوط به «شمیم وحی» که در نمایشگاهی به همین نام برگزار شد، این نکته را مد نظر قرار دادیم که همان طور که به فرهنگ قرآنی و تبلیغ قرآن به روش های مختلف مانند تذهیب، هنر، قرائت و حفظ ارج نهاده شده، باید در نشر این کلام الهی در جامعه همت گماشت. پیشدار و پرچمداری رسیدگی به محرومین باید در دست کسانی باشد که در امور قرآنی پیشتاز هستند.
 
وی افزود: یکی از مباحث مورد نیاز در جامعه مبارزه با فقر بوده و قرآن کریم بیش از 60 بار مستقیم و غیر مستقیم به رسیدگی به ایتام و فقرا تاکید کرده است.
 
قالیباف خاطرنشان کرد: یکی از کارهای خوب طرح «شمیم وحی» این است که در کنار قرائت قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی، توجه به مناطق محروم و نیازمندان را سرلوحه خود قرار داد.

در پایان مراسم اختتامیه شمیم وحی، از فعالان قرآنی تجلیل به عمل آمد.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار