کرمان؛

300 مددجوی بهزیستی در انتظار وام مسکن

رییس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت گفت: بیش از 300 نفر از مددجویان پرونده مسکن راتکمیل و در لیست انتظار برای پرداخت وام مسکن هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ رضا نژاد با اشاره به اینکه 2هزارو 850 مدد جو زیر پوشش این اداره هستند ، گفت: در سال جاری بیش از 4 میلیارد و 910 میلیون ریال کمک به آنها شده است.

همچنین فرماندار شهرستان جیرفت گفت: بهزیستی با ارائه برنامه‌های پیشگیرانه و هدفمند آسیب‌ های اجتماعی را در جامعه کاهش داده است.
احمد امینی روش افزود: بهزیستی یکی از نهادهای مهم و تأثیرگذار در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی است، که امروزه جامعه با مشکلات و مسائل زیادی درگیر بوده و یکی از مهم‌ترین این مسائل وجود آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.
وی خاطرنشان کرد: این نهاد در زمینه‌های مختلف به افراد متعددی خدمات ارائه می‌دهد و اقشار مختلفی را زیرپوشش دارد که گویای ظرافت کار این بخش است.
وی تصریح کرد: تعامل و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ ها با بهزیستی در زمینه کاهش آسیب‌ های اجتماعی و رفع مشکلات اعتباری در این بخش باید با جدیت بیشتری دنبال شود و در اولویت قرار گیرد.
امینی روش با اشاره به توانمند سازی معلولان گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که افراد توانمند شود و به یک حقوق مستمری بسنده نکنند.
انتهای پیام/ی
برچسب ها: وام مسکن ، بهزیستی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.